Jump to content

Har du upplevt aura?


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Skrivet (redigerad)
Konstigt. när jag gick in i denna tråden började mitt finger lysa blått, lyckades fånga på bild.

Tönt. Varför ska personer som du komma in och posta onödiga inlägg? Sluta upp med det helt onödigt och dumt. Va' seriös eller stick ifrån tråden!

För övrigt så tror jag att jag såg min aura idag. en kort sekund, tränade lite. Blå var den också. :)

aurabildejpgw180h223_671702_0.jpg

Ungefär sådär det det elektromagnetiska fältet som omger oss ut.

Här nedan har vi en aura. Dom olika färgerna säger olika saker om personen.

Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer.

Murrigt grön visar på missunsamhet och är vanlig vid depression. Man tycker sig vara orättvist behandlad, "alla andra har det bättre". Bitterhet.

Limegrön kan synas på människor som ljuger och fuskar.

aura_671702_1.jpg

Hur bra är detta att andvända I livet? Vill verkligen se om jag har en bra förmåga.

EDITERAR POSTEN MED LITE HJÄLPMEDEL!

1. Börja med att träna upp ditt auraseende är att först försöka se sin egen aura.

2. Öva i ett rum där du har tillgång till fönster och en spegel Det bästa ljuset är dagsljusetnär du övar. Placera spegel så att du har ett fönster påhöger eller vänstra sidan i rummet. Undvik direkt solbelysning och lysrörsljus.

3. Ordna med en ljus neutral bakgrund (toppen med en ljusmålad vägg) som skall vara bakgrunden bakom dig.

4. Stå på minst 1 meters avstånd ifrån spegeln.

5. Slappna av och andas djupt.

6. Titta på din spegelbild och focusera dig på bakgrunden (t.ex. den ljusmålade väggen). Låt ögonen slappna av. Försök att inte de dig själv utan focusera enbart på bakgrunden. Ha tålamod och spänn inte ögonen utan låt de vara helt avslappnade.

7. Du kommer snart att upptäcka bakom din överkropps- konturer att du ser ett ljussken några centimeter utanför din kropp. När du sedan rör dig t.ex. i sidled så följer ljusskiktet din rörelse. Detta är ditt eteriska aurafält.

8. Fortsätt att andas djupt och du kommer till slut att se att även din aura blir större när du gör utandningar.

9. Sedan är det övning och åter övning som återstår för att se färgerna i din aura.

Någon som skulle kunna säga om dom klarat detta? Har själv inte börjat än. Säg vilka färger ni ser om ni kan se dom. ;)

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyprez.. snälla håll klaffen. 'Träna' att se sin aura? Hur FAN då?

Du sväljer allt sånt där med hull och hår. Hade en granne som är medium. När han var på besök hos oss så bevisade mina föräldrar för honom att han var en stor fet bluff. Det slutade med att han stormade ut ur lägenheten och flyttade därifrån. Jävla pack.

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Cyprez.. snälla håll klaffen. 'Träna' att se sin aura? Hur FAN då?

Du sväljer allt sånt där med hull och hår. Hade en granne som är medium. När han var på besök hos oss så bevisade mina föräldrar för honom att han var en stor fet bluff. Det slutade med att han stormade ut ur lägenheten och flyttade därifrån. Jävla pack.

Håll käften själv. Hur man tränar skrev jag ovan rekomenderar dig att läsa före uttalanden. Jag sväljer det inte alls med hull och hår. Titta på mitt första inlägg I tråden.

Och det är klart det finns folk som bluffar, bevisar absolut ingenting. Pallra dig här ifrån om du inte har något mer att säga - bra du tror inte på det - då vet vi alla. Gå nu.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara så att när ni folk ser aura så är det när ni slappnar av i ögonen. Era ögon blir typ Oskärpade, d.v.s ni ser Suddigt i närsynt men hur bra som helst i långsynt. Och då kan man ju inbilla sig att man ser en aura...

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det kan ju vara så att när ni folk ser auro så är det när ni slappnar av i ögonen. Era ögon blir typ Oskärpade, d.v.s ni ser Suddigt i närsynt men hur bra som helst i långsynt. Och då kan man ju inbilla sig att man ser en aura...

Kan vara så, ja. Men aura finns det kan ingen trotsa.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Nej, men tvärtom.

2. Nej, men tvärtom... eller nej helt enkelt.

3. Lärarna tittar ju på en mycket så det har jag lärt mig, om det är aura eller inte vet jag inte.

4. På dom jag känner väl.

5. Ljudet av Cypress Hill och D12 får mig alltid glad.

6. Min barndomsvän och jag blir aldrig trötta tillsammans.

7. Rum på övervåningar, vilket hus det än är i, men bottenvåning och källare gillar jag inte. Och hur pigg jag än är på morgonen så blir jag alltid utbränd och orkar inget när jag är hemma.

Jag vill se min aura, nån som kan tyda den åt mig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om han postar en massa skit på ett forum så måste han ju vara beredd på att få skit tillbaka. Annars kan han ju lika gärna låta bli.

Edit: Haha Cyprez, du är så långt bakom flötet att du inte ens kan se det i horisonten.

Redigerad av skribb
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...