Jump to content

Har du upplevt aura?


Cyper
 Share

Recommended Posts

1. Blir du helt slut när du umgås med vissa personer, utan egentlig logisk förklaring?

2. Tänker du på en viss färg när du tänker på någon du känner?

3. Har du känt att någon har tittat på dig?

4. Kan du ibland känna att någon inte alls mår som de ger sken av?

5. Får vissa ljud, färger eller dofter dig att känna dig bättre eller sämre till mods?

6. Har du lagt märke till att vissa personer gör dig mer upprymd och ger dig mer energi?

7. Känns vissa rum skönare att vistas i än andra? Kan du känna skillnad från ett rum till ett annat? Minns du hur olika familjemedlemmars rum kändes olika när du växte upp?

MINA SVAR;

1: Nej.

2: Nej.

3: Ja, flera gånger. Får även för mig att jag känner om personer gillar mig eller inte.

4: Nej.

5: Ja.

7: Nej.

Brukar bara med om något extremt konstigt. Tar ett exempel. Jag sitter I bibleoteket och läser en bok. Efter ett tag kommer en man in och ska låna en bok. Han börjar leta I hyllorna. Efter någon minut börjar jag känna mig lungn och min skalle känner sig extremt avslappnad, liksom hela min kropp, men inte lika starkt.

Väldigt konstigt. Händer bara Ibland, inte alls ofta.

Något nytt är att jag fått för mig att man kan ''styra'' andras tankar, tex. att få dom att låta bli att säga saker.

EDIT: När jag var på toan så såg jag någon aura runt min hand, och den var blå. Sökte på Google.

''Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer. ... se färgerna i din aura. För att förstå vad de olika färgerna betyder på olika ...'' Stämmer in på mig. :P

GÅ IN HÄR; http://www.mirakelboken.com/Aura.html

Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer.

Stämmer in som fan, nästan lite hemskt. :wub:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

1. ja en del personer

2. Nej

3. japp hela tiden ungefär

4. nej

5. ja grön färg har alltid fått mig lugn

6. nej

7. ja mitt rum är det skönaste, i vardagsrummet får jag en konstig känsla av att nån finns där hela tiden.

jag har aldrig sett en aura runt min hand eller nått annat på kroppen.

jag vet inte riktigt kanske kommer hända nån gång

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

DET VAR FÖRSTA GÅNGEN FÖR MIG!! :wub: Sen stämde faktan in också! :P

''Ljusblå visar däremot på en andlig närvaro, en guide är för tillfälligt närmare än vanligt för att stödja i en intensiv period i ens liv. Det behöver inte betyda att man har det extra besvärligt men att man är inne i en ny fas i sitt liv.''

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Är inte säker, men tror det faktiskt..

2. Hmm... tror inte det...

3. Ja.

4. Ja, jag tror det.

5. Räknas vissa sånger till ljud? I så fall, ja.

6. Ja... hm.. jag tror det.

7. Gillar mitt rum bäst av alla rum, därför det är liksom min fristad... här får jag göra vad jag vill, vara ensam när jag vill det och så...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Blir du helt slut när du umgås med vissa personer, utan egentlig logisk förklaring?

2. Tänker du på en viss färg när du tänker på någon du känner?

3. Har du känt att någon har tittat på dig?

4. Kan du ibland känna att någon inte alls mår som de ger sken av?

5. Får vissa ljud, färger eller dofter dig att känna dig bättre eller sämre till mods?

6. Har du lagt märke till att vissa personer gör dig mer upprymd och ger dig mer energi?

7. Känns vissa rum skönare att vistas i än andra? Kan du känna skillnad från ett rum till ett annat? Minns du hur olika familjemedlemmars rum kändes olika när du växte upp?

1. Nej.

2. Nej.

3. Nej.

4. Nej.

5. Ja. :wub:

6. Nej.

7. Nej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är ju fan skum.

Han är psykiskt störd, inget att reta honom för, men jag tycker att någon assistent av nåt slag borde hindra honom från att ha lösa tyglar på Internet, folk kan blir rädda av hans beteende. Men Cyprez, jag har för mig att du postade en tråd där du gjorde dig kvitt ditt skumma betende och började om, och så kommer ännu mer sånt här.

Det FINNS logiska förklaringar till allt det där, i många av frågorna dessutom uppenbara sådana.

Dofter som gör en sämre till mods: lik, sjukdomsrelaterade lukter tex. Bättre till mods: blommor, annat god/friskluktande saker.

Rum känns olika? Temperatur, färger, lukter, möbler, minnen osv osv, vad är det konstiga? Om det är vad som klassas som auror så visst.. Bleh..

Nu pratar jag inte till Cyprez, eftersom han inte förstår vad man säger, utan till alla andra som eventuellt lyssnar på honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Låt mig vara psykiskt störd då. Låt mig bara vara. Aura är inget beteende som du värkar tro. Bara en SMUUULA mysko att jag ser blå färg runt mitt finger där jag några minuter senare Googlar och får veta vad den blåa auran betyder - Väldigt många av mina stora personligheter. Jaa, jag börjar fundera. Vad skulle ni tänka?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Låt mig vara psykiskt störd då. Låt mig bara vara. Aura är inget beteende som du värkar tro. Bara en SMUUULA mysko att jag ser blå färg runt mitt finger där jag några minuter senare Googlar och får veta vad den blåa auran betyder - Väldigt många av mina stora personligheter. Jaa, jag börjar fundera. Vad skulle ni tänka?

Jag skulle nog inte bry mig så mycket. Det räcker att man gnider lite på ögonen och dricker pepsi så är allt bra igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han är psykiskt störd, inget att reta honom för, men jag tycker att någon assistent av nåt slag borde hindra honom från att ha lösa tyglar på Internet, folk kan blir rädda av hans beteende. Men Cyprez, jag har för mig att du postade en tråd där du gjorde dig kvitt ditt skumma betende och började om, och så kommer ännu mer sånt här.

Det FINNS logiska förklaringar till allt det där, i många av frågorna dessutom uppenbara sådana.

Dofter som gör en sämre till mods: lik, sjukdomsrelaterade lukter tex. Bättre till mods: blommor, annat god/friskluktande saker.

Rum känns olika? Temperatur, färger, lukter, möbler, minnen osv osv, vad är det konstiga? Om det är vad som klassas som auror så visst.. Bleh..

Nu pratar jag inte till Cyprez, eftersom han inte förstår vad man säger, utan till alla andra som eventuellt lyssnar på honom.

Skönt att du kom före mig. Nu slipper jag skriva något i denna tråd.

Visserligen är det ju precis vad jag gjort men,, bleh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om ni ska hoppa på honom pga allt det konstiga han säger såsom att han sett spöken och ser aura så ska ni tamejfan hoppa på mig också.

jag kan se spöken och ja jag har faktist sett min aura.

Om han är psykisk störd låt han få vara det då.

Ni som tycker det ska tamejfan inte posta i denna tråd.

Håller er till topciens ämne instället för att tjafsa om Cypres är psykisk störd eller inte.

Allt från mig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag inte trodde på Kerouacs tes om att de enda intressanta människorna är de helt galna skulle jag förmodligen vara rädd för Cyprez.

Att ditt finger är blått tyder på något är funky med blodtillförseln i fingret, och har ytterst lite med "aura" att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg något på TV om aura. Det verkar som det finns vissa personer som kan se aura runt andra människor. Personer de gillar utstrålar en viss färg, personer de gillar utstrålar en annan osv. Inte så konstigt egentligen, allting sker i hjärnan.

Edit: Är inte säker om aura längra. Kom på att om personen hörde ett ord, beroende på vilken kännsla ordet gav såg hon en färg - "Typ". Det första jag skrev med aura kan också stämma. Den här företeelsen heter något men jag kommer inte på vad.

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Blir du helt slut när du umgås med vissa personer, utan egentlig logisk förklaring?

Nope

2. Tänker du på en viss färg när du tänker på någon du känner?

Nope

3. Har du känt att någon har tittat på dig?

Ja..

4. Kan du ibland känna att någon inte alls mår som de ger sken av?

Ja

5. Får vissa ljud, färger eller dofter dig att känna dig bättre eller sämre till mods?

Klart

6. Har du lagt märke till att vissa personer gör dig mer upprymd och ger dig mer energi?

Yes

7. Känns vissa rum skönare att vistas i än andra? Kan du känna skillnad från ett rum till ett annat? Minns du hur olika familjemedlemmars rum kändes olika när du växte upp?

Ja

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)

Ska nog börja träna på att se aura. Skulle vara väldigt hjälpsamt hela livet ut. :P

Edit: Någon som har känt det här lugnet I vissa personers närvaro? :)

Och varför blir jag kallad störd för att jag sett aura?

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...