Jump to content

Har du upplevt aura?


Cyper
 Share

Recommended Posts

Varför är det alltid Cyprez som ser utomjordingar, spöken och Auror och dvärjar, tomtar, alver, helvetet´

För fan Cyprez, ge upp nu och sluta försöka få uppmärksamhet

Sluta komma med påståenden! Har aldrig sagt att jag sett utomjordlingar eller andar!

Jag har sett min aura och inget mer! Sen har jag och en kompis hört dom där ljuden på övervåningen. Jag vill inte alls ha uppmärksamhet jag vill ha fakta.

minigun, du är klok eller är vissa okloka. Konstigt att folk inte tror att vi har några energifält. Det är därimot extremt logiskt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 70
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Bilder

Skrivet (redigerad)
Jag kan tycka att jag ser någonting gult runt mig själv

Gul är logik och intellekt vilket passar mig rätt bra

Som jag sa, jag såg blått runt mitt finger ett ögonblick, första gången någonsin. :wub:

Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer.

Stämmer väldigt bra på mig.

EDIT: Min mamma är pedant som fan..

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som jag sa, jag såg blått runt mitt finger ett ögonblick, första gången någonsin. :wub:

Blått visar på höga krav på dig själv. Man är ordentlig och "duktig" men sällan nöjd med sig själv och det man presterar i alla fall. Lite blått visar på ett sunt ordningstänkande, medan mycket kan tyda på pedanteri. Mycket vanlig färg hos dubbel- arbetande föräldrar som inte tycker sig räcka till. Rättvisa, lag och ordning är viktiga för blå personer.

Stämmer väldigt bra på mig.

EDIT: Min mamma är pedant som fan..

Såg också mitt vid fingret

Jag är väldigt intellektuell, räknar ut vissa tal snabbare än vad lärarna gör, det kan Zcruwen intyga.

Räknade ett tal på 3 röda, med huvudräkning

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Såg också mitt vid fingret

Jag är väldigt intellektuell, räknar ut vissa tal snabbare än vad lärarna gör, det kan Zcruwen intyga.

Räknade ett tal på 3 röda, med huvudräkning

Det är därimot inte jag.. :wub: Ska du börja träna på att se aura? Jag menar, det är en stor grej att kunna se det säger mycket om människor. Blev lite chockad då sökte på Google och hittade det här om färgen blå.

EDIT: Tittade ner I toan och inte på mitt finger, som man brukar göra.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är därimot inte jag.. :wub: Ska du börja träna på att se aura? Jag menar, det är en stor grej att kunna se det säger mycket om människor. Blev lite chockad då sökte på Google och hittade det här om färgen blå.

EDIT: Tittade ner I toan och inte på mitt finger, som man brukar göra.

Ska prova när jag inte orkar göra något annat

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...