Jump to content

Foto tävling v4--Poll


 Share

Vilken innehåller mest action?  

42 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Han borde upptadera

Och du borde vara tyst om du inte har något vettigt att säga.

Det är inte alla som gör ingenting hela dagarna och sitter här 24-7, du har i denna tråd skrivit 3 posts var av 2 helt onödiga, du frågade om _emil_ fick använda sin bild redan i första så varför skrev du en till där du frågade samma sak? en fråga som du om du tar och kollar runt lite ser att jag redan svarat på i en annan tråd.

Och nu skrev du "han borde updatera" det förstog jag redan när jag såg att jag skrivit fel och behöver inte höra det ordagrant av dig.

denna tävling vann _EmiL_ följt av Kebab och OscarW_89. vill ni ha fler tävlingar? gör då det själva för IweX gjorde nu så att jag trots att jag va på bra humör nu blev redigt trött.

Slutliga ställningen:...grattis!

1.kebab (5p)

-.Memphis(5p)

3.Vaxxor (4p)

4._EmiL_(3p)

-.BigBear (3p)

-.Cyprez (3p)

-.Conny_S(3p)

8.Chucky.swe (2p)

9.Merkky (1p)

-.Tackleberry(1p)

-.Arvid(1p)

-.OscarW_89(1p)

Vet att det kan se lite konstigt ut att bli så tjurig för det men tänk såhär:"Du gör något du läst att många vill att du gör, sen kommer ynka 5 stycken och vill vara med och detta först efter att ha fått extra tid. Och sen när jag trots det låga intresset fixar det börjar dem klaga på hur jag gör det." vill någon ta över får han/hon gärna göra det, jag skiter i vilket.

Edit:ändrade lite, orka att ngn muppadmin ger mig min sista varning för ingenting :blink:

Redigerad av Qouad
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du borde vara tyst om du inte har något vettigt att säga.

Det är inte alla som gör ingenting hela dagarna och sitter här 24-7, du har i denna tråd skrivit 3 posts var av 2 helt onödiga, du frågade om _emil_ fick använda sin bild redan i första så varför skrev du en till där du frågade samma sak? en fråga som du om du tar och kållar runt lite ser att jag redan svarat på i en annan tråd.

Och nu skrev du "han borde updatera" det förstog jag redan när jag såg att jag skrivit fel och behöver inte höra det ordagrant av dig.

denna tävling vann _EmiL_ följt av Kebab och OscarW_89. vill ni ha fler tävlingar? gör då det själva för IweX gjorde nu så att jag trots att jag va på bra humör nu blev redigt trött.

Slutliga ställningen:...grattis!

1.kebab (5p)

-.Memphis(5p)

3.Vaxxor (4p)

4._EmiL_(3p)

-.BigBear (3p)

-.Cyprez (3p)

-.Conny_S(3p)

8.Chucky.swe (2p)

9.Merkky (1p)

-.Tackleberry(1p)

-.Arvid(1p)

-.OscarW_89(1p)

Vet att det kan se lite konstigt ut att bli så tjurig för det men tänk såhär:"Du gör något du läst att många vill att du gör, sen kommer ynka 5 stycken och vill vara med och detta först efter att ha fått extra tid. Och sen när jag trots det låga intresset fixar det börjar dem klaga på hur jag gör det." vill någon ta över får han/hon gärna göra det, jag skiter i vilket.

Edit:ändrade lite, orka att ngn muppadmin ger mig min sista varning för ingenting  :lol:

Tack för den Iwex ;P

edit:..men nej, nu ska jag inte vara sån.

Det är ju lite trist att det skulle blli såhär, men jag förstod faktiskt att det skulle det.

Men nu tackar vi Quad för hans engagemang med ett HUJ HUJ HUJ!! :blink:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej sorry för ett lite kort och dåligt/onödigt inlägg men det är tydligen inte alla som fattar :blink:

Jag, som förövrigt kallar mig QOUAD och inte Qoud eller Quad, kommer inte att göra något som har med detta att göra mer, ni får ju gärna ta kort men jag kommer inte anordna flera tävlingar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej sorry för ett lite kort och dåligt/onödigt inlägg men det är tydligen inte alla som fattar ;)

Jag, som förövrigt kallar mig QOUAD och inte Qoud eller Quad, kommer inte att göra något som har med detta att göra mer, ni får ju gärna ta kort men jag kommer inte anordna flera tävlingar.

Fan, synd :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker vi alla gör en stor applåd till Qouad för sitt fina ochroliga arbete han har gjort! *Klapp, klapp, klapp med händerna*

Sen ska vi ju självklart ge en applåd till IweX till sitt mogna och klockrena besserwisser beteende *Klapp, Klapp, klapp med en skön ironi*

Hehehe, Iwex får en applåd av mig hehe...Förlåt Qouad för att jag stava ditt namn fel :'( ..Skrev för snabbt :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker vi alla gör en stor applåd till Qouad för sitt fina ochroliga arbete han har gjort! *Klapp, klapp, klapp med händerna*

Sen ska vi ju självklart ge en applåd till IweX till sitt mogna och klockrena besserwisser beteende *Klapp, Klapp, klapp med en skön ironi*

Qouad: *klapp, klapp, klapp* :D

Iwex: *klapp, klapp, klapp* :wub:

Jag, som förövrigt kallar mig QOUAD och inte Qoud eller Quad

Ledsen, för det. fan att jag aldrig lär mig ^_^ .

edit: mitt inlägg blev kanske lite för likt det föregående :lol:

Redigerad av Kebab
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och du borde vara tyst om du inte har något vettigt att säga.

Det är inte alla som gör ingenting hela dagarna och sitter här 24-7, du har i denna tråd skrivit 3 posts var av 2 helt onödiga, du frågade om _emil_ fick använda sin bild redan i första så varför skrev du en till där du frågade samma sak? en fråga som du om du tar och kollar runt lite ser att jag redan svarat på i en annan tråd.

Och nu skrev du "han borde updatera" det förstog jag redan när jag såg att jag skrivit fel och behöver inte höra det ordagrant av dig.

denna tävling vann _EmiL_ följt av Kebab och OscarW_89. vill ni ha fler tävlingar? gör då det själva för IweX gjorde nu så att jag trots att jag va på bra humör nu blev redigt trött.

Slutliga ställningen:...grattis!

1.kebab (5p)

-.Memphis(5p)

3.Vaxxor (4p)

4._EmiL_(3p)

-.BigBear (3p)

-.Cyprez (3p)

-.Conny_S(3p)

8.Chucky.swe (2p)

9.Merkky (1p)

-.Tackleberry(1p)

-.Arvid(1p)

-.OscarW_89(1p)

Vet att det kan se lite konstigt ut att bli så tjurig för det men tänk såhär:"Du gör något du läst att många vill att du gör, sen kommer ynka 5 stycken och vill vara med och detta först efter att ha fått extra tid. Och sen när jag trots det låga intresset fixar det börjar dem klaga på hur jag gör det." vill någon ta över får han/hon gärna göra det, jag skiter i vilket.

Edit:ändrade lite, orka att ngn muppadmin ger mig min sista varning för ingenting :rolleyes:

Så djävla oschyst ni är.....När man för en gångs skull ta typ en bra bild så utser ni en som ha cheata till vinnare, som ha tagit en film sekvens......fy fan.....det e ju ingen löns att vara med i fototävlingar om man bli så här orättvis behandlad. :o;) :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol ... jag kan kanske ta över ^^ ... nu när datorn inte är sjuk. Om ni vill,  :P och om Qouad vill det.

Beklagar men jag hann före...

-Nighthawk- skrev till mig i ett PM och sa att han ville ta över så han kommer nog dra igång något snart.

Edit: xenon hade redan nämnt det. :rolleyes:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...