Jump to content

GTA - Stockholm


mikaelho
 Share

Recommended Posts

Tror ni att det kan komma ett spel som liknar GTA, men utspelas i Sverige? Ska då såklart utvecklas av ett svenskt spelbolag. Det kommer inte heta GTA såklart, men uppläget ska vara ungefär detsamma.

Ska vara lika fritt som gta. Tex gå omkring i gammelstan och göra lite rackartyg >_<.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det tycker ja hade varit grymt! Och istället fär turismo... Koeningsaegg. Eller hur fan det stavas!

Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen.

Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen.

Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli...

Man ska lära sig något nytt varje dag, säger dom...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det skulle vara grymt, men ändå inte så logiskt. Koenigsegg är svenskt, men har aldrig sålts till någon i Sverige. Den enda Koenigsegg i Norden är den första prototypen.

Off-topic som fan och helt onödig information, jag vet. Men jag kunde inte låta bli...

Då skulle man ju kanske kunna sno bilen i något uppdrag? Som t ex hydran i SA :wub:

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 7 months later...
Det skulle vara ASGRYMT med ett spel som utspela sig i sverige,speciellt kanske i sin egen stad. Satt och tänkte på idag när jag åkte bil,hur jävla underbart det skulle vara att spela ett GTA-liknande spel i sin egen stad :shifty:

Tänk om man kände alla som jobba på Rockstar Games :rolleyes:

Jo, det vore skoj. :angry:

Även om du kände dom, tror du att dom skulle göra ett spel åt dig? :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...