Jump to content

Berätta om dina husdjur


fido vercetti
 Share

Recommended Posts

Hehu, jag med!

Vi é 5, Belinda, Bobbo, Nikitha, Charlie och Alex. 31, 15, 12, 8 och 4.

Jag kan ju också tala om att jag och Nikitha é de enda "helsyskonen" så att säga. Både samma morsa och farsa. Jag, Nikitha och Belinda har samma morsa och jag, Nikitha, Charlie och Alex har samma farsa.

Så du heter... Bobbo?

Det var minst sagt ett ovanligt namn. Ganska coolt, dock, på ett sådant där säreget och avvikande sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 325
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Eller så läser ni hans profil där det står Labin, Kroatien ;)

Precis vad jag ville säga! :shifty:

Han har nog hittat bilden nånstans på nätet och tat den.

Vad är det med mening med att lägga upp bilder som jag inte har tagit och sen ljuga om att jag tagit dom?? Jag är ingen lögnare.. ifall jag inte tagit korten själv skulle jag sagt att jag hittade kortet på nätet..

MSN-a mig så kan jag scicka ett videoklipp jag tog med mobilen oxå i 3GP format!här har ni en bild till..tog totalt 2 st+hann filma..

dom brydde sej inte om att jag stod 2meter ifrån dom ^_^

post-22-1142537344_thumb.jpg

Redigerad av tojo909
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Precis vad jag ville säga! ;)

Vad är det med mening med att lägga upp bilder som jag inte har tagit och sen ljuga om att jag tagit dom?? Jag är ingen lögnare.. ifall jag inte tagit korten själv skulle jag sagt att jag hittade kortet på nätet..

MSN-a mig så kan jag scicka ett videoklipp jag tog med mobilen oxå i 3GP format!här har ni en bild till..tog totalt 2 st+hann filma..

dom brydde sej inte om att jag stod 2meter ifrån dom :)

Sexigt.. typ... :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har en dogg och 2 kattejäklar som nästan är trögare än min farsa :wub: BTW, har ingen möjlighet att lägga upp bilder

HUNDEN: hane

Namn: Sixten (Nick: Sexiga Sixten, Killen, Loppsäck m.m)

Ras: blandras (Flat-Coated Retriver och Irlänsk setter)

Ålder: 9 bast

KATT 1: hane

Namn: Kenta Kattfot (Nick: Kattfot, Fisen, Killer m.m)

Ras: ? (Svart med vit haka och vitt på magen)

Ålder: 1½

Övrigt: Om några år kommer hans vikt vara i världsklass ^_^ , jag brukar "kattnappa" han och ha under täcket, och han är för dum för att försöka smita så han kurrar, och när jag slappnar av så får han skitmuppiga dampryck om han lyckas smita är det raka vägen till matskålen eller dörren :)

KATT 2: hona (kastrerad)

Namn: Findus

Ras: Bondkatt (?)

Ålder: 10+

Övrigt: Hatar att mysa och föredrar att ligga och sova hela dagarna ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej jag får väl berätta... Min katt (ja min egna) har inte velat äta på de senaste dagarna och gått och ramlat och sånt så vi har fått mata henne... Så vi var tvugna att åka till veterinären nu på morgon, eller ja min mor och syster gjorde det.. Så väckte min systers pojkvän mig och sa att jag skulle snacka i telefon så var det min morsa som sa att dom hade varit tvugna att avliva min katt för hon hade fel på njurarna och var förgiftad i hela kroppen typ... Flisan var bäst. :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...