Jump to content

Ska vintertemat bort?


-NightHawk-
 Share

Ska vintertemat bort?  

96 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 75
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag tycker det är vår nu ^_^ idag har det varit underbart i solen, och man har kunnat köra med takluckan öppen och rutorna nere, det är ett vårtecken.

Att snön ligger kvar beror på att mycket snö tar tid att töa bort. Kan väl vara vår för det, lika mycket som det kan vara vinter utan snö.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är vår nu ^_^ idag har det varit underbart i solen, och man har kunnat köra med takluckan öppen och rutorna nere, det är ett vårtecken.

Att snön ligger kvar beror på att mycket snö tar tid att töa bort. Kan väl vara vår för det, lika mycket som det kan vara vinter utan snö.

Det stämmer. Egentligen började "kalender" våren redan för 22 dagar sen.

1 December - 28/29 Februari = Vinter

1 Mars - 31 Maj(Blir det va?) = Vår

1 Juni - 31 Augusti = Sommar

1 September - 30 November = Höst

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@ Packe: Jag håller med. Kalendervåren har börjat. Vissa människor kanske inte hade snö förrän typ en vecka innan julafton medans vissa fick det i november. Skulle man börja i november då bara för att vissa har snö då?

Nej, väck med det. Det är vår och det börjar synas nu på de flesta ställena i Sverige.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vintertemat är dessutom snyggare än orginalet. :lol:

När ska forumet uppgraderas? Nya versionen har mycket

snyggare skin! :P

Tror inte att Hultenius kommer uppdatera det. Men om han nu skulle göra det så kan jag hålla med om att den senaste versionen har mycket snyggare utseende. Men det är något svårare med vissa saker :P

Det snöade tre decimeter här nere idag.. Och eftersom att hultenius bor 2 mil härifrån så blir det nog så att vintertemat ligger kvar lite längre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...