Jump to content

Get rich or die tryin'


Kebab
 Share

Recommended Posts

I min The Massacre skiva (limited edition) så står det att Get rich or die tryin kommer ut på biograferna nån gång i november 2005. förra året, alltså.

grejen är bara den att jag aldrig har sett nåt om den, så jag tippar på att den är uppskjuten. eller har den helt enkelt gått mig förbi?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I min The Massacre skiva (limited edition) så står det att Get rich or die tryin kommer ut på biograferna nån gång i november 2005. förra året, alltså.

grejen är bara den att jag aldrig har sett nåt om den, så jag tippar på att den är uppskjuten. eller har den helt enkelt gått mig förbi?

Nog en av de sämsta filmen jag sett.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hoppas? jag har inte ens sett filmen, hatar 50 cent å hans aperier, dessutom slog den lilla kyklingen 50 cents film :wub: så ägd, den apan är ju inte end i närheten av att vara en skådespelare

Hmm.. Jak elskar fifti sent. Men jag orkar inte diskutera det.

Apa? ska man ta det rasistiskt? <_<

Men att lilla kycklingen äger tvivlar jag inte på! den ska jag se imorrn tror jag :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I min The Massacre skiva (limited edition) så står det att Get rich or die tryin kommer ut på biograferna nån gång i november 2005. förra året, alltså.

grejen är bara den att jag aldrig har sett nåt om den, så jag tippar på att den är uppskjuten. eller har den helt enkelt gått mig förbi?

"Get Rich or Die Tryin" har Sverigepremiär den 27 april.

Läs mer på Ciné.se...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tvivlar starkt på att The Game 3 kommande filmer blir bättre. Just det, 3 stycken under mindre än ett halvår. Vem är sellout nu?...

Och om någon om dom skulle få bra betyg så är det knappast p.g.a honom. Snarare han som drar ner betyget. Man ska inte döma någon, men att tänka sig game som en skådespelare... han kommer floppa. De som kommer gå på hans filmer är hans fans plus några till som inte vet vilka som är med i filmen.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ok att göra en massa filmer är kanske överdrivet men 50 cent säljer ju ut sig totalt, kläder/skor/dildos/kondomer/filmer/annat skit dessutom str 50 cent inte för vad han säger! han dissa ja rule för att han sjöng i sina låtar? va fan gör 50 cent i sina nya låtar? Jo han sjunger!! folk tycker om 50 cent å hans apgäng g-unit för att de hört "in da club" som inte ens var ämnad för honom utan var ämnad för D12 men de hade fullt upp så de sa nej till den, och sen älskar all småbarn honom för att de har köpt hans produkter och får en tvångskänsla att digga honom för annars står de inte för det de har på sig....50 cent skapar heller inga av sina beats, han går te dr dre för att få dem, 50 cent är en falsk pop diva som borde sluta med sin "hiphop" så snart som möjligt innan han skadar hiphopens rykte ännu mer!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ok att göra en massa filmer är kanske överdrivet men 50 cent säljer ju ut sig totalt, kläder/skor/dildos/kondomer/filmer/annat skit dessutom str 50 cent inte för vad han säger! han dissa ja rule för att han sjöng i sina låtar? va fan gör 50 cent i sina nya låtar? Jo han sjunger!! folk tycker om 50 cent å hans apgäng g-unit för att de hört "in da club" som inte ens var ämnad för honom utan var ämnad för D12 men de hade fullt upp så de sa nej till den, och sen älskar all småbarn honom för att de har köpt hans produkter och får en tvångskänsla att digga honom för annars står de inte för det de har på sig....50 cent skapar heller inga av sina beats, han går te dr dre för att få dem, 50 cent är en falsk pop diva som borde sluta med sin "hiphop" så snart som möjligt innan han skadar hiphopens rykte ännu mer!

Har du bara hört In da club eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja ok att göra en massa filmer är kanske överdrivet men 50 cent säljer ju ut sig totalt, kläder/skor/dildos/kondomer/filmer/annat skit dessutom str 50 cent inte för vad han säger! han dissa ja rule för att han sjöng i sina låtar? va fan gör 50 cent i sina nya låtar? Jo han sjunger!! folk tycker om 50 cent å hans apgäng g-unit för att de hört "in da club" som inte ens var ämnad för honom utan var ämnad för D12 men de hade fullt upp så de sa nej till den, och sen älskar all småbarn honom för att de har köpt hans produkter och får en tvångskänsla att digga honom för annars står de inte för det de har på sig....50 cent skapar heller inga av sina beats, han går te dr dre för att få dem, 50 cent är en falsk pop diva som borde sluta med sin "hiphop" så snart som möjligt innan han skadar hiphopens rykte ännu mer!

Varför ska 50 inte få tjäna pengar? Han utnyttjar sin position och folk köper ju allt han lägger ut så varför ska man inte tjäna mer pengar om man kan? Det är inte sellout, det är taktik, det är så en affärsman tänker.

Och så lever han upp till sitt motto, "Get rich or die tryin'", det kan ingen förneka. Btw, jag har också sett Game's DVD, och jag vet vad han sa. Han spelade över överallt och han fjantade sig mest. Och sen omg... vilken tönt. Han åkte dit 50 levde som ung och spelade basket och tar den basketkorgen... eh va...? Vad är meningen med det? Snälla.

Sen hamnar DVD:en mest om att hitta folk som är influerade av game, d.v.s. vad som är poppis atm och filma dom skrika g-unot, och game och alla hans bws-bitches göra samma sak. Wow, fett ballt.

Och det där med in da club... han har gjort mycket annat. Beatet var aldrig D12's ändå... de hade det aldrig. 50 har inte tagit något, han blev erbjuden. Även tror jag 50 gjorde ett bättre jobb än vad D12 hade gjort med beatet, vilket visade att han förtjänade att få det. Dessutom var 50 redan känd efter låten "Wanksta" på 8 mile soundtracket. Kanske inte för de som bara går efter poppismusiken...

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

I Get rich or die tryin är Adewale Agbaje en av huvudrollerna. Därför ska jag se den.

Haha... vill inte göra dig besviken men han e inte med i filmen så supermycke.. och sen så dör han i slutet med ^_^

jag tyckte inte filmen va särskilt bra faktiskt..8mile va bättre, men sen så va det ju inte riktigt samma typ av film.. men eminem e oxå en bättre skådespelare än 50!!! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...