Jump to content

Get rich or die tryin'


Kebab
 Share

Recommended Posts

Haha... vill inte göra dig besviken men han e inte med i filmen så supermycke.. och sen så dör han i slutet med ^_^

jag tyckte inte filmen va särskilt bra faktiskt..8mile va bättre, men sen så va det ju inte riktigt samma typ av film.. men eminem e oxå en bättre skådespelare än 50!!! :D

Smart att säga slutet. ;P

Och han är med med i filmen ganska mycket.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha... vill inte göra dig besviken men han e inte med i filmen så supermycke.. och sen så dör han i slutet med :D

jag tyckte inte filmen va särskilt bra faktiskt..8mile va bättre, men sen så va det ju inte riktigt samma typ av film.. men eminem e oxå en bättre skådespelare än 50!!! ^_^

Vaa. Men på Imdb står det att han har en av dem största rollerna :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför ska 50 inte få tjäna pengar? Han utnyttjar sin position och folk köper ju allt han lägger ut så varför ska man inte tjäna mer pengar om man kan? Det är inte sellout, det är taktik, det är så en affärsman tänker.

Och så lever han upp till sitt motto, "Get rich or die tryin'", det kan ingen förneka. Btw, jag har också sett Game's DVD, och jag vet vad han sa. Han spelade över överallt och han fjantade sig mest. Och sen omg... vilken tönt. Han åkte dit 50 levde som ung och spelade basket och tar den basketkorgen... eh va...? Vad är meningen med det? Snälla.

Sen hamnar DVD:en mest om att hitta folk som är influerade av game, d.v.s. vad som är poppis atm och filma dom skrika g-unot, och game och alla hans bws-bitches göra samma sak. Wow, fett ballt.

Och det där med in da club... han har gjort mycket annat. Beatet var aldrig D12's ändå... de hade det aldrig. 50 har inte tagit något, han blev erbjuden. Även tror jag 50 gjorde ett bättre jobb än vad D12 hade gjort med beatet, vilket visade att han förtjänade att få det. Dessutom var 50 redan känd efter låten "Wanksta" på 8 mile soundtracket. Kanske inte för de som bara går efter poppismusiken...

Ändå, han springer te snuten när folk gör skit mot honom, men ändå så kaxar han som fan. Om han ska vara affärsman så kan han väll sluta med hiphopen då, han gynnar den inte på något sätt alls. mm men in da vlub var ämnad för 50cent, alla hans beats har ju dr dre gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ändå, han springer te snuten när folk gör skit mot honom, men ändå så kaxar han som fan. Om han ska vara affärsman så kan han väll sluta med hiphopen då, han gynnar den inte på något sätt alls. mm men in da vlub var ämnad för 50cent, alla hans beats har ju dr dre gjort.

Haha, hur vet du dt då? ^^ Har The Game sagt dig det? Och den enda anledningen som

game har en chans att kalla 50 snitch är för att han tjallade på irv gotti och supreme eller nåt... och irv gotti är redan ute om han ens åkte in, och supreme förtjänade det som kom hans väg. Enda anledningen. Och hans dvd innehöll inget om att han ljugit förutom en polisrapport som sa att han blev skjuten 3 ggr istället för 9.

1. Hur fick The Game tag på en polisrapport? De är till för poliser endast. Vem är det som är vän med polisen nu?

2. Om 50 berättade att han blev skjuten 9 ggr för polisen istället för 3 ggr så skulle han fått stanna 3 ggr så längre tid med polisen. Dessutom säger 50's sjukhusrapport något annat.

Jo, berätta för 50 att han ska sluta, han lyssnar nog.

Nej, Dre har inte gjort alla 50's beat. Eminem har faktiskt jobbat minst lika mycket med

50 som Dre har gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha...Cortez är 50centälskare...PÅ HONOM!

Jag gillar 50 Cent. Så du får allt ta och kämpa dig förbi stooora staaarka ante, innan du når fram till Cortez :P

Jag menar, jag lär ju bara vara enormt respektingivande.

...Jag har ju liksom en Günther-avatar :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar 50 Cent. Så du får allt ta och kämpa dig förbi stooora staaarka ante, innan du når fram till Cortez :P

Jag menar, jag lär ju bara vara enormt respektingivande.

...Jag har ju liksom en Günther-avatar :P

JAHA VET DU VAD JAG HAR? DEN LILA BALLASMANNEN MED GRIMS BERETTA! Fråga chucky...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag gillar 50 Cent. Så du får allt ta och kämpa dig förbi stooora staaarka ante, innan du når fram till Cortez ^_^

Jag menar, jag lär ju bara vara enormt respektingivande.

...Jag har ju liksom en Günther-avatar :P

FFS, bättra på ditt självförtroende :D Vi, eller iaf jag, älskar dig jättemycket ;)

Och visst, 50 Cent kanske inte skriver så himla bra texter och dylikt, kanske inte producerar och fixar allt själv men han gör ju fortfarande jävligt bra låtar, texten är inte allt.

Det känns lite som att det är "inne" att hata 50 cent här på forumet, likadant som att man ska älska Dylan och Zappa :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

FFS, bättra på ditt självförtroende  :D  Vi, eller iaf jag, älskar dig jättemycket  ;)

Och visst, 50 Cent kanske inte skriver så himla bra texter och dylikt, kanske inte producerar och fixar allt själv men han gör ju fortfarande jävligt bra låtar, texten är inte allt.

Det känns lite som att det är "inne" att hata 50 cent här på forumet, likadant som att man ska älska Dylan och Zappa  :P

Hehe, mitt självförtroende höjs varje gång du guotar mig ^_^

Menmen, om man får återgå till tråden..eller. jah, det pågående samtalsämnet.

Jag gillar 50 Cents låtar, helt enkelt. Orkar dock inte bry mig om hans budskap, om han springer till polisen, om han har 34 skotthål i magen eller om han inte gör låtarna själv. Och jag skulle verkligen inte kunna diskutera om varför jag tycker si eller så. Så nu vet ni det ;)

@Reve: Leeeskigt :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hehe, mitt självförtroende höjs varje gång du guotar mig :lol:

Menmen, om man får återgå till tråden..eller. jah, det pågående samtalsämnet.

Jag gillar 50 Cents låtar, helt enkelt. Orkar dock inte bry mig om hans budskap, om han springer till polisen, om han har 34 skotthål i magen eller om han inte gör låtarna själv. Och jag skulle verkligen inte kunna diskutera om varför jag tycker si eller så. Så nu vet ni det ;P

@Reve: Leeeskigt :rolleyes:

^_^ Det är mitt jobb.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...