Jump to content

Frank Zappa


P-C
 Share

Recommended Posts

Folk tar dessa artister (Zappa och Dylan) utav respekt för er som lyssnar på dem (D00D och Crice). De gör det för att bli med i "kärnan" här på sajten.

Eller så kollar de upp artisterna vi tipsar om, och upptäcker att det är extremt bra grejor. Bara en teori, men du kan ju också ha rätt... varför man nu skulle anpassa sitt musiktycke för att passa in på ett forum.

People are strange.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 113
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Folk tar dessa artister (Zappa och Dylan) utav respekt för er som lyssnar på dem (D00D och Crice). De gör det för att bli med i "kärnan" här på sajten.

Haha, det är därför jag lyssnar på Dylan och Velvet Underground!

Yeah, egentligen suger musiken men man måste ju passa in. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Iofs är Dylan en grym artist, det hoppas jag att alla visste innan Crice och the gang började propagera för honom. Zappa har jag tyvärr inte hört så mkt av (förutom mainstream låtarna)

Men hur som helst, folk gör vad som helst för att bli teh tOff gajs..

Förstår vad du menar. Lite så är det nog.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja jag vet inte hur det är med andra men jag säger iaf inte att jag gillar någon artist för att vara" tuff" eller "passa in".

Kanske inte. Du skulle nog förmodligen gilla honom ändå.

Men det känns som att det skapas väldigt mycket tillfälliga "officiella *artist*-topicen" där alla skriver hur bra han/dom/hon är och sen dör den efter nån vecka.

Bara min syn på det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varg Vikernes hype de hade varit kul!

Det skulle nog funka, vi har en hel del rasister/folk med vrickad människosyn här på forumet som säkert skulle gilla honom. Han kommer ut från fängelset snart om jag inte minns fel.

Hehe kom just hem från ett några vänner av det kvinnliga könet, jag lärde dom uppskatta Zappa, mest over-nite sensation då, lättsmält. Så spelade vi Starcraft också, tihi.

Lyssna på Hot Rats från 1969, härligt jazzig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Zappa är stencool. Nästan lika stencool som stencoole Dylan Stencool.

Jag måste skaffa en Bob Dylfrank Zappan-signatur.

Nån som verkligen är cool är mannen i clownmask och gula ögon i din signatur <_<

Vad är problemet egentligen skribb? Varför klagar du på andra människor stiler hela tiden, samtidigt som du tycker att man INTE ska vara mainstream. Om man känner för att sätta en artist i sin signatur gör man väl det, so what? Även om Frenzy byter idoler ofta, vad är problmemet för DIG?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...