Jump to content

Tagwall


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 78
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Varför skulle man inte få göra så som KalleR och kattälskaren gjorde? Det fanns ju ingen plats över. Jag tyckte det var lite roligt iallafall. Aja, det är bra att vi går efter regelboken.

OKej, jag erkänner att jag drog lite på smilbanden när jag såg det. Det är ju verkligen ingen stor grej egentligen.

Jag hade tanken själv, men jag visste att jag skulle få en jävla massa skit för det ;) . Det jag tycker är illa är dock att folk inte riktigt bryr sig när en mod gör något liknande.

Hade jag gjort det hade jag fått reaktionen:

Men för helvete jävla sabbare, ta din jävla kebabkiosk och kör upp den nånstans där solen aldrig lyser!!!
Men om en mod gör samma så blir det mer:

haha, det var roligt gjort, nu gör vi alla likadant och sedan glömmer vi bort den här tråden. Roligt gjort KalleR

Ni förstår vad jag menar, va?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OKej, jag erkänner att jag drog lite på smilbanden när jag såg det. Det är ju verkligen ingen stor grej egentligen.

Jag hade tanken själv, men jag visste att jag skulle få en jävla massa skit för det :D . Det jag tycker är illa är dock att folk inte riktigt bryr sig när en mod gör något liknande.

Hade jag gjort det hade jag fått reaktionen:

Men om en mod gör samma så blir det mer:

Ni förstår vad jag menar, va?

Men jag hoppas du förstår att jag inte tyckte det var kul bara för en moderator gjorde det. En moderator får ju också ha humor. Sen bröt han inte några regler, eller?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...