Jump to content

GTACity


Jojje
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 803
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

(Jag har inte räknat med Random Crap City)

Hittils finns det 88 skapelser inlagda... Om man tar 100 och delar på det för vi veta hur mycket procent en byggnad tar.

(Vi avrundar till två decimaler)

100/88 = 1,13%

Sen tar vi procenten vad Marquis tyckte var fult (97,78%) och delar det på en byggnads procent (1,13%) (Vi avrundar till en decimal) = 86,5

Alltså tycker Marquis att 86,5 skapelser är fula så Bobbo Viking, han kanske inte menade din :wacko:

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hittils finns det 88 skapelser inlagda... Om man tar 100 och delar på det för vi veta hur mycket procent en byggnad tar.

(Vi avrundar till två decimaler)

100/88 = 1,13%

Sen tar vi procenten vad Marquis tyckte var fult (97,78%) och delar det på en byggnads procent (1,13%) (Vi avrundar till en decimal) = 86,5

Alltså tycker Marquis att 86,5 skapelser är fula så Bobbo Viking, han kanske inte menade din :wacko:

Haha! Bra uträknat :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv tycker jag att Vinewood, Sears Tower, Gallerian, skyskrapan RE:Enter är de snygga byggnaderna. Utöver det finns det ett par till som skulle kunna bli riktigt snygga om man la ner lite mer tid på dem(t ex kyrkan på förra sidan)... Sedan finns det några som är "hyfsade, men inte snygga". Min åsikt alltså..

Tack :wacko: (asså Sears Tower att det är snyggt)

Skulle du kunna skriva de "hyfsade"?

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tvillingtornen(Downtown), Corleones "moské", "dubbelbyggnaden"(högst upp i NGC). Det är i princip de som skule bli snygga om man la ner lite mer tid på dem..Seaside fungerar inte för mig, har för mig att det fanns någon hyfsad där. Mina kreterier för att de ska vara snygga är i pincip: hyfsat rätt proportioner, inte överdrivet användade av helsvarta linjer och färger som sticker i ögonen, bra skärpa. För att en bild ska vara riktigt snygg(tveksamt om det finn någon här..) ska den ha: rätt proportioner, ytterst lite användande av svarta/mörkgråa linjer(gelé), passande färger, skuggor, DETALJER, inte helt enfärgade väggar(tex får det att få gråa väggar att se bättre ut genom att göra dem lite "slitna").

Mitt hus då? :wacko: Visst, huset och gubben är lite stora i jämförelse med vägen som går runt tomten, men annars är jag nöjd iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...