Jump to content

Min webbradio


eliizar
 Share

Recommended Posts

Oh fint! kul att de som vinner lägger upp bilder (w00t)

Kuverten är ifrån min mammas gamla jobb, haha har legat där i flera år och blev bra

som transportmedel, blev ni lite nervösa när ni såga att ni hade fått brev ifrån riksdagen? haha :wub:

Jag hade lite tur. Tog in posten som vanligt men la den bara på byrån. Sen kollade jag forumet och såg Kebabs inlägg och tänkte att mitt kanske också hade kommit då men då visste jag ju redan att det stod riksdagen på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade lite tur. Tog in posten som vanligt men la den bara på byrån. Sen kollade jag forumet och såg Kebabs inlägg och tänkte att mitt kanske också hade kommit då men då visste jag ju redan att det stod riksdagen på det.

Och jag såg ditt inlägg! :wub: Trodde aldrig jag skulle få det så fort. Och eftersom jag såg först två stycken fått sina, och sedan stog det "VickeX" på min också så är det ju inte så farligt. Plus att brevet hade konturerna av en knapp. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är modig. Men jag skäms. (w00t)

"Jag lyssnar på Rönnby Radio varje dag - Fyfan va bra"

Dude! Ligger det rå lax på ditt skrivbord? :wub:

Oh fint! kul att de som vinner lägger upp bilder (w00t)

Kuverten är ifrån min mammas gamla jobb, haha har legat där i flera år och blev bra

som transportmedel, blev ni lite nervösa när ni såga att ni hade fått brev ifrån riksdagen? haha (w00t)

Haha, mamma blev lite fundersam iallafall. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...