Jump to content

GTAsajten Communityvid, Chronicles


Östis
 Share

Recommended Posts

As bra video för fan. MR.Magic ägde i början med cykeln. Jag tyckte alla va bra på videon. Hur gjorde ni den där TV effekten?... typ en gammal tv effekt... eller nåt? använde Sony Vegas 6.0? -_-

Och sen i början... hur kunde du göra så att det såg ut som en film?... du vet när det kom sån där text "im back... shit..shit...osv." ;)

10/10 !!! :D

Redigerad av Tux
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha... där slösade man bort 6 minuter av sitt liv. Jag tycker inte att outrot var sämre än resten av filmen. Den höll samma låga kvalitet rätt igenom tyckte jag.

Tack för din kritik, jag skall komma ihåg den till nästa film. Ta dig i röven. :lol:

Skämt åsido, bra att någon tycker att den inte är bra också.

Mr.Magic, jag utelämnade stunts, därför att jag ej hade tid med dem, hade bestämt att jag skulle göra en outro, som aldrig blev till... Sorry!

BTW, ska nu skriva en fin liten stunting guide här på forumet. Tack för mig! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack för din kritik, jag skall komma ihåg den till nästa film. Ta dig i röven. :lol:

Skämt åsido, bra att någon tycker att den inte är bra också.

Mr.Magic, jag utelämnade stunts, därför att jag ej hade tid med dem, hade bestämt att jag skulle göra en outro, som aldrig blev till... Sorry!

BTW, ska nu skriva en fin liten stunting guide här på forumet. Tack för mig! :P

Psst, Du glömde nämna Daniel i outrot

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...