Jump to content

Hjälp med hämd.


Cyper
 Share

Recommended Posts

Jag har försökt flera gånger att vara snälla mot dem, det funkar inte dom är lika elaka hela tiden :) , och hotar man dom kanske det blir lite lugnt i max 10. min

Ja "dom där jävlarna", alla är de likadana.. Precis som dom där jävla blattesvinen som inte lär sig svenska, det enda de duger till är ju att knulla! Tillbaka till deras jävla hemland ska de!

Vilka är "dem"? Folk med ADHD eller vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men bög. Somsagt, har har sagt MYCKET MER också. Han önskar väl att jag var bög fråga inte varför.

Detta ligger somagt ute på internet. Där kan flera tusen personer enkelt läsa och se det, samt förstå det. Han har inte ADHD. Det kallas för att trottsa allt. Fixa prickar I registret, reta folk m.m. Att vara jävlig till högsta grad. Skulle du tex. börja I fotboll och inte han tryckte om det skulle han börja med massa rykten eller säga rakt ut att du var dum I huvet. Man måste lära sånna här personer och inte bara te imot skit. Visst, gör du det, men så är inte jag. Jag skiter själv I skiten och kastar tillbaks den!

Men du borde proppa hans skåp fullt med stinkbomber, även om det inte gör något bättre så har du haft jävligt roligt.

Skriv ett kärleksbrev till han där du säger att du är bög och att han alltid funnits i ditt hjärta. Fatta vad paff han kommer bli!

Jag tror att killen behöver lite kärlek!

All you need is love!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja "dom där jävlarna", alla är de likadana.. Precis som dom där jävla blattesvinen som inte lär sig svenska, det enda de duger till är ju att knulla! Tillbaka till deras jävla hemland ska de!

Vilka är "dem"? Folk med ADHD eller vadå?

Folk med ADHD ja (och damp)

Skriv ett kärleksbrev till han där du säger att du är bög och att han alltid funnits i ditt hjärta. Fatta vad paff han kommer bli!

Jag tror att killen behöver lite kärlek!

Nej, skriv att du är hans hemliga beundrare och att han ska möta dig nånstans och pippa, eller bara träffas, sen om du kommer dit eller inte och vad du gör isåfall är helt upp till dig själv. Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu behöver vi inte gå In på det. Well, ska sova om jag kan.

Ja, måste vara svårt att sova när snubben har skrivit på sin lunar att du är bög?

Du får väl ligga där och kallsvettas medan du tänker på den ljuva hämnden.

Gör som AntiClimax säger.. Med kärleken ;)

Folk lär ju inte tycka att du är normal hursomhelst, så varför bryr du dig? :o

@Valle-Balle: Jaså du känner många personer med dem sjukdomarna? Är det så vanligt? Och alla är likadana, dumma och jävliga? :) Stackars dig.. :ph34r:

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slå ner honom. Glöm inte att slå först om dom är flera än dig själv! Annars kommer du bara att ångra att du inte slog först när du eventuellt ligger på marken och tar emot sparkar i både huvudet, ryggen och magen. Jag har egna erfarenheter då jag har slått ner folk och blivit nerslagen.

T.ex en gång kom det 3 killar och började hålla på då slog en av dom mig i huvudet och jag slog genast tillbaka rakt på näsbenet så att han typ började lipa men då fick jag tyvärr ett slag på tinningen av hans kompis så jag trillade och fick några sparkar på mig. Men som tur var så var dom riktigt dåliga på att slåss (jag trillade på min ryggsäck). Men jag hade värk hela dagen fast jag fick in bästa slaget (näsbenet bröts). Men jag kunde gå helt återställd därifrån förutom värken i käken och tinningen.

Kanske ska tillägga att dessa 3 killar är svenska, Alltså inte "Blatte-svin" eller något sådant.

Om du känner dig osäker så använd ett tillhygge.

Lycka till (w00t)

Redigerad av Crille_
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...