Jump to content

Hjälp med hämd.


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tips om han är "fysiskt underlägsen" dig, sparka ner han, sparka under bältet... Det bästa sättet att få ner nån :o

Kom ihåg...

I didn't tell you anything....

:)

Eller så tar du med nåt lättare vapen... som hmm.... baseballträ!

Banka skiten ur han!

Sparka ner han!

:ph34r:

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag ska HÄMNAS. Tänker inte sova dåligt p.g.a av idiot. Hämd,Hämd,Hämd,Hämd! Kom på mer saker.

HämNd..

Haha du är sjuk! Förlåt, men du är det.. Kan se framför mig hur du sitter hemma framför datorn och tänker på att du knipsar av hans kuk med en avbitartång.. Sök hjälp. Jag tycker lite synd om dig, alla skämtar om dig oh så här på forumet, men du borde ärligt talat överväga att söka hjälp på något sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HämNd..

Haha du är sjuk! Förlåt, men du är det.. Kan se framför mig hur du sitter hemma framför datorn och tänker på att du knipsar av hans kuk med en avbitartång.. Sök hjälp. Jag tycker lite synd om dig, alla skämtar om dig oh så här på forumet, men du borde ärligt talat överväga att söka hjälp på något sätt.

Jag tänker inte bara på fysisk hämd. Psykisk också. Eller förstöra hans ägodelar. Och sluta och komma med massor av påståenden. =/

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Döda hans katt. Det blir ett enkelt byte. Göm dig bakom en ande, och locka fram fanskapet med en plinga och hugg sedan huvudet av den med en smörkniv.

Haho. Du måste väl ändå förstå att allt du säger och det som du kommer att säga i framtiden, kan användas emot dig i förlöjligande syfte. But I like you kid, och hämnd är något som jag kan relatera till.

Här kan du få lite vägledning. http://www.thepayback.com/revengestories.html

Vissa knep är kanske lite brutala. Men om jag har tur, så kan jag väl kanske skryta om att jag har varit delaktig i ett vansinnesdåd, som slutade med att en förvirrad pojke nu ligger fastspänd på en madrass på Rättpsyk med en socka i munnen och påverkad av en dos morfin, hög nog för att söva en elefant.

Great Fun!

Redigerad av Mahalo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag ska HÄMNAS. Tänker inte sova dåligt p.g.a av idiot. Hämd,Hämd,Hämd,Hämd! Kom på mer saker.

Jag lider av precis samma problem (hämdbegär för ALLT), jag råkar vara proffs på hämd och brukar hämnas på saker som inträffat flera år tidigare.

TIPS:

*dyrka/knipsa upp hans hänglås till hans skåp, sen öser du ut allt skit han har :) och, så klart, gör det när ingen ser, smit från en lektion eller nåt.

Om jag uppfattat det rätt så har han damp eller ADHD eller nåt, och såna är det värsta som finns, omöjliga att banka vett i och stöddiga som fan

*EDIT*

Ett till tips: Om han sitter på muggen och det är ett lite speciellt lås, kan du böja en grov koppartråd och pilla upp låset enkelt, svårt att förklara hur låsen ser ut, men jag utgår från att alla skolor ha toaletter med såna lås. när du pillat upp låset sliter du upp dörren och vrålar "SMILE!!!" och tar ett kort på honom (när han skiter tex.) och då kan du också vara diskret, eller rättare sagt anonym och du har nåt som döljer ditt ansikte och lite kläder att byta till, sedan fixar du fram fotona på nått sätt och smiter till din skola skittidigt på morgonen och sprider ut några foton på honom lite här och var i skolan... aja orkar inte skiva mer, lycka till :ph34r:

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vissa knep är kanske lite brutala. Men om jag har tur, så kan jag väl kanske skryta om att jag har varit delaktig i ett vansinnesdåd, som slutade med att en förvirrad pojke nu ligger fastspänd på en madrass på Rättpsyk med en socka i munnen och påverkad av en dos morfin, hög nog för att söva en elefant.

Nej men oj !

Nu blev jag rikligt intresserad, vad gjorde du/ni ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag lider av precis samma problem (hämdbegär för ALLT), jag råkar vara proffs på hämd och brukar hämnas på saker som inträffat flera år tidigare.

TIPS:

*dyrka/knipsa upp hans hänglås till hans skåp, sen öser du ut allt skit han har :) och, så klart, gör det när ingen ser, smit från en lektion eller nåt.

Om jag uppfattat det rätt så har han damp eller ADHD eller nåt, och såna är det värsta som finns, omöjliga att banka vett i och stöddiga som fan

*EDIT*

Ett till tips: Om han sitter på muggen och det är ett lite speciellt lås, kan du böja en grov koppartråd och pilla upp låset enkelt, svårt att förklara hur låsen ser ut, men jag utgår från att alla skolor ha toaletter med såna lås. när du pillat upp låset sliter du upp dörren och vrålar "SMILE!!!" och tar ett kort på honom (när han skiter tex.) och då kan du också vara diskret, eller rättare sagt anonym och du har nåt som döljer ditt ansikte och lite kläder att byta till, sedan fixar du fram fotona på nått sätt och smiter till din skola skittidigt på morgonen och sprider ut några foton på honom lite här och var i skolan... aja orkar inte skiva mer, lycka till ;)

Samma här. Får svårt att sova på nätterna och ligger och svettas om jag inte får hämnas.

Ska nog komma på något. Om andra kunde hålla sig utanför kunde jag slå han. :o

Stinkbomber, beställa någon?

Edit: Man kan ju ochså göra skrämma-skiten-ur-lil-biten-tricket. Blev retad, eller mobbad av en kille för något år sedan. Tog upp en stol och svingade runt den och vrålade rakt ut. Well, han tyckte jag var sjuk, men problemet var borta. :ph34r:

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...