Jump to content

Hjälp med hämd.


Cyper
 Share

Recommended Posts

Ska nog göra ett stungun endå. Har även ''recept'' på vapen fast det är svårare.

Men varför? Då får han som han vill.

Hur sjuk han nu än är så är allt han vill att du ska uppmärksamma honom och ge honom några minuter i rampljuset.

Om du ska löjla dig med att göra stungun och hålla på så kommer han fortsätta, och kanske anmäla dig för vapenbrott.

Skit i att vara gangsta nu, var vuxen och visa att du kan gå vidare.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men varför? Då får han som han vill.

Hur sjuk han nu än är så är allt han vill att du ska uppmärksamma honom och ge honom några minuter i rampljuset.

Om du ska löjla dig med att göra stungun och hålla på så kommer han fortsätta, och kanske anmäla dig för vapenbrott.

Skit i att vara gangsta nu, var vuxen och visa att du kan gå vidare.

Så du tror att han vill ha en elchock. Ok. Om han fortsätter kommer jag bara att bli värre. Handlar inte om att vara vuxen utan det handlar om hämd. Ingen kommer att kunna ändra på mitt beslut.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror att han vill ha en elchock. Ok. Om han fortsätter kommer jag bara att bli värre. Handlar inte om att vara vuxen utan det handlar om hämd. Ingen kommer att kunna ändra på mitt beslut.

Han kanske inte vill ha en elchock. Men han vill att du ska hämnas. Om du hämnar har han anledning att fortsätta göra livet surt för dig. Hämd löser ingenting. Han kanske skiter i dig en dag, men sen kommer han bara bli värre. Tro mig. Jag har också haft sånt här med en person.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Så du tror att han vill ha en elchock. Ok. Om han fortsätter kommer jag bara att bli värre. Handlar inte om att vara vuxen utan det handlar om hämd. Ingen kommer att kunna ändra på mitt beslut.

Men din sjuka jävla männsika, Så bara för han kallade bög måste du leka "The punisher" Hade någon kallat mig bög offentligt hade jag bara skrattat och gått därifrån. Och om du inte är bög så varför ta åt sej? Det är ju ungefär som att gå fram till den snyggaste tjejen på skolan och säga att hon är ful som fan, skulle hon ta åt sej?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men din sjuka jävla männsika, Så bara för han kallade bög måste du leka "The punisher" Hade någon kallat mig bög offentligt hade jag bara skrattat och gått därifrån. Och om du inte är bög så varför ta åt sej? Det är ju ungefär som att gå fram till den snyggaste tjejen på skolan och säga att hon är ful som fan, skulle hon ta åt sej?

Woooord.

Det är bara folk som faktiskt är osäkra på sin egen sexuallitet som reagerar sådär.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Woooord.

Det är bara folk som faktiskt är osäkra på sin egen sexuallitet som reagerar sådär.

Inte nödvändigtvis osäkra på sin sexualitet: snarare osäkra i största allmänhet (dvs. osäker i sig själv).

Fast Cyprez är ju bara en allmänt galen man, så med honom vet man inte. Han är nog inget av det - bara lite sådär lagomt vrickad.

Nää, jag skojade bara. Detta är ju helt normalt beteende. För jag menar - varje gång jag bli kallad bög (vilket jag blir typ en gång i veckan, om vi räknar ut ett snitt), så tar jag alltid fram min stun-gun. Ibland prövar jag nya saker, och bajsar på hans kläder.

Yeah.

Gangsta.

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Kom på" dem när de snackar skit. Kliv fram och säg något i stil med "Jag trodde ni hade tillräckligt bra med självförtroende för att inte snacka skit. Hoppas på att jag inte ska behöva gå med det här till rektorn". Om dem häver ur sig nåt med att det är "töntigt" att gå till rektorn säger du "Ni är bara rädda för att ställas inför rätta. Så länge det hjälper mig bryr jag mig inte om vad ni tycker".

Haha skulle vilja se någon göra så ;)

Tips, gör inte så du kommer bara göra bort dig..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...