Jump to content

Hjälp med hämd.


Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 110
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Bara för att han kallade dig bög!?

Chilla

Bög är ett starkt ord, blev själv kallad det för några år sen, jag klippte till han direkt, men nu är jag lite lugnare :)

*EDIT*

Beställ en massa gratisreklam och dylikt till personen. 
vadå beställa, tar ju en vecka att få ett ton utan ansträngning :ph34r: Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar. Nu ska han få för att han kallade mig bög och annat officielt. Ska nog ge igen flera gånger. :)

För bög är det värsta man kan vara! Grr! Dö!!

...suck...

Själv skulle jag aldrig klara av att hämnas. Jag är för snäll. Mjau.

Men du är ju knäpp, Cyprez, så låt gå.

Själv borde jag fixa en arsenal gasbomber eller något, om jag ska hämnas på alla som kallat mig bög. Heho.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men lol!  :)  Överkänslig eller vad? Haha - precis som okka sa i ande-tråden.

Om du kände personen skulle du sagt annat. Det kan gå hur långt som helst. Mobbing kan det bli också. Sånna där ska lära sig, och nu tänker jag på personen beteende framför människor och behandling.

Att skriva massor av påståenden på en sida där flera tusen människor som går runt I Umeå är inte det bästa och det skall göra något åt det. Det finns inget värre än att vara utmärkt för något. Små saker kan bli stora, och som jag sa, jag känner personen väl.

Jag slår hellre till mot en dåre då jag har chansen än att vänta. Det kommer att upprepas också.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en till ljuvlig sak, samla en grupp kompisar, och gå och skrik allt ni tycker om honom, är du med några stycken blir han nog inte lika tuff längre,

Själv ska jag hämnas imorrn (på en jag känner alltså), har byggt en elpistol (sk. Stun Gun) med skolans kemi/teknik/slöjdproffs, visst, han har gjort nästan allt så jag får bara låna, men hämden ska bli ljuv :):ph34r::o;)(w00t):DB)

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sikorka hade/har väl nån länk där man kan beställa stinkbomber?

Mwhaha, att du kommer ihåg? :)

Jag vet en enkla sak du kan göra, hugg han med en stiftpenna med suddigummi på. Jag brukar hugga mina kompisar mellan revbenen med suddigummit när dom gör något taskigt, det gör fruktansvärt ont.. Du kan ju hugga han lite då och då när du ser han, säg inget, gå fram vänligt och hugg han snabbt och hårt. Man blir lite paff när det händer, lite lamslagen liksom.. Man kryper ihop och skyddar sig och kan inte göra så mkt motstånd.. Sånt är kewl. :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en till ljuvlig sak, samla en grupp kompisar, och gå och skrik allt ni tycker om honom, är du med några stycken blir han nog inte lika tuff längre,

Själv ska jag hämnas imorrn (på en jag känner alltså), har byggt en elpistol (sk. Stun Gun) med skolans kemi/teknik/slöjdproffs, visst, han har gjort nästan allt så jag får bara låna, men hämden ska bli ljuv :):ph34r::o;)(w00t):DB)

Lol, är inte det lite väl farligt??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mwhaha, att du kommer ihåg? :)

Jag vet en enkla sak du kan göra, hugg han med en stiftpenna med suddigummi på. Jag brukar hugga mina kompisar mellan revbenen med suddigummit när dom gör något taskigt, det gör fruktansvärt ont.. Du kan ju hugga han lite då och då när du ser han, säg inget, gå fram vänligt och hugg han snabbt och hårt. Man blir lite paff när det händer, lite lamslagen liksom.. Man kryper ihop och skyddar sig och kan inte göra så mkt motstånd.. Sånt är kewl. :ph34r:

Jag lägger alltid viktiga saker på minnet.

:o

Får se hur jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Igentligen är jag emot våld... Men om jag ska vara ärlig så det enda sättet att få slut på en mobbare är att ge honom en fet jävla smäll i hövvet! Om du "tjallar" (inget fel och tjalla) blir man bara ännu mer retad och folk vågar inte göra saker som man kanske inte får göra framför en och man bler mobbad på ett annat sätt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om du kände personen skulle du sagt annat. Det kan gå hur långt som helst. Mobbing kan det bli också. Sånna där ska lära sig, och nu tänker jag på personen beteende framför människor och behandling.

Men bög, snälla liksom. Det är inte ens något fel. Iofs ska jag inte säga nåt, använder det som en förolämpning även jag. Jävligt dumt egentligen.

Men om han kallade dig för bög inför massa folk, varför sa du då inte någonting tillbaka? Stod du bara där och blev helt röd i ansiktet eller? :)

Att du förstör någon sak som tillhör honom kommer säkert få honom att allvarligt tänka över hur han uppträder mot folk..

"Sånna där"? Med det menar du personer som har ADHD, en medfödd sjukdom. Sådana personer ska man tycka synd om, jag har en kille som spelar i samma lag som mig som har ADHD. Han kan få sina ryck eller vad det kan kallas men uppträder man schysst mot honom, så är han schysst tillbaka.

Och mobbning borde det väl knappast bli? Jag menar, de som mobbar är oftast populära och hur kan en snubbe med ADHD vara populär? För att bli populär på de flesta skolor krävs ju att du är så lik alla andra som möjligt, bara att du är lite snyggare med lite bättre av allt som det går att ha lite bättre av.

Och har du ADHD så klassas du i de alla flesta fall som konstig och onormal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men bög, snälla liksom. Det är inte ens något fel. Iofs ska jag inte säga nåt, använder det som en förolämpning även jag. Jävligt dumt egentligen.

Men om han kallade dig för bög inför massa folk, varför sa du då inte någonting tillbaka? Stod du bara där och blev helt röd i ansiktet eller? :)

Att du förstör någon sak som tillhör honom kommer säkert få honom att allvarligt tänka över hur han uppträder mot folk..

"Sånna där"? Med det menar du personer som har ADHD, en medfödd sjukdom. Sådana personer ska man tycka synd om, jag har en kille som spelar i samma lag som mig som har ADHD. Han kan få sina ryck eller vad det kan kallas men uppträder man schysst mot honom, så är han schysst tillbaka.

Och mobbning borde det väl knappast bli? Jag menar, de som mobbar är oftast populära och hur kan en snubbe med ADHD vara populär? För att bli populär på de flesta skolor krävs ju att du är så lik alla andra som möjligt, bara att du är lite snyggare med lite bättre av allt som det går att ha lite bättre av.

Och har du ADHD så klassas du i de alla flesta fall som konstig och onormal.

Men bög. Somsagt, har har sagt MYCKET MER också. Han önskar väl att jag var bög fråga inte varför.

Detta ligger somagt ute på internet. Där kan flera tusen personer enkelt läsa och se det, samt förstå det. Han har inte ADHD. Det kallas för att trottsa allt. Fixa prickar I registret, reta folk m.m. Att vara jävlig till högsta grad. Skulle du tex. börja I fotboll och inte han tryckte om det skulle han börja med massa rykten eller säga rakt ut att du var dum I huvet. Man måste lära sånna här personer och inte bara te imot skit. Visst, gör du det, men så är inte jag. Jag skiter själv I skiten och kastar tillbaks den!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att du förstör någon sak som tillhör honom kommer säkert få honom att allvarligt tänka över hur han uppträder mot folk..

"Sånna där"? Med det menar du personer som har ADHD, en medfödd sjukdom. Sådana personer ska man tycka synd om, jag har en kille som spelar i samma lag som mig som har ADHD. Han kan få sina ryck eller vad det kan kallas men uppträder man schysst mot honom, så är han schysst tillbaka.

Jag har försökt flera gånger att vara snälla mot dem, det funkar inte dom är lika elaka hela tiden :) , och hotar man dom kanske det blir lite lugnt i max 10. min

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men bög. Somsagt, har har sagt MYCKET MER också. Han önskar väl att jag var bög fråga inte varför.

Detta ligger somagt ute på internet. Där kan flera tusen personer enkelt läsa och se det, samt förstå det. Han har inte ADHD. Det kallas för att trottsa allt. Fixa prickar I registret, reta folk m.m. Att vara jävlig till högsta grad. Skulle du tex. börja I fotboll och inte han tryckte om det skulle han börja med massa rykten eller säga rakt ut att du var dum I huvet. Man måste lära sånna här personer och inte bara te imot skit. Visst, gör du det, men så är inte jag. Jag skiter själv I skiten och kastar tillbaks den!

Nå, vad mer har han gjort utöver att kalla dig bög?

...och vad i hela friden ska du göra likadant (om inte värre) mot honom som han gjorde mot dig? Du är för dödsstraff, eller hur?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...