Jump to content

Sketchup tråden


GRIM(back
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 350
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vet inte hur det går till att göra sådana här bilder, om det är lätt eller svårt (ser j*vligt svårt ut) men ville bara ge er beröm alla ni som lagt upp bilder. Duktigt snygga bilder tycker jag. thumbs_up_711436_0.gif

Det är inga bilder i paint vi gör precis utan det är 3d modeller.

Guess who?(bild)

post-8340-1149351793_thumb.jpg

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har gjort en brand bil och 2 olika bilmodeller inom polisen och ska göra en ambulans när jag orkar ;)

Din V70 hade för lång "framdel?" enligt mig... och själva kunstruktionen var ganska kanting enligt mig. Annars var den ganska fin! Men har d inte tänkt att uppgradera dig? Att skaffa något annat program som det blir lite snyggare i?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag håller på med nya saker hela tiden men här är scenen som Green day spelade på när dom spelade in Bullet in a bible :huh:

Jag har gjort om importgubbarna till Billie Joe Armstrong och Tre' Cool och gjort om importtrummorna till Officiella Green day trummor :P

post-8340-1149461951_thumb.jpg

post-8340-1149461968_thumb.jpg

post-8340-1149461972_thumb.jpg

post-8340-1149461978_thumb.jpg

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vet att jag håller på med nya saker hela tiden men här är scenen som Green day spelade på när dom spelade in Bullet in a bible :(

Jag har gjort om importgubbarna till Billie Joe Armstrong och Tre' Cool och gjort om importtrummorna till Officiella Green day trummor :P

Ursäkta men det där ser väldigt underligt ut. Han står och typ heilar vid långa röda banderoller med en vit ring på, inte för att fåna mig eller så. Men jeez. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...