Jump to content

Community Stuntfilm


Östis
 Share

Recommended Posts

När ni sänder era reps, försök att ändå ha bättre än att ni i misstag kör in i en vägg och snurrar ett varv. Se på TMS Aftershock, Thunder till och med, så ser ni att inga stunt används där man snurrar! Jag har 3 stunts hittils, så det är bara att skicka på! :wub: Skulle denhär kunna bli pinnad också så att alla vet om den? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

När ni sänder era reps, försök att ändå ha bättre än att ni i misstag kör in i en vägg och snurrar ett varv. Se på TMS Aftershock, Thunder till och med, så ser ni att inga stunt används där man snurrar! Jag har 3 stunts hittils, så det är bara att skicka på! :) Skulle denhär kunna bli pinnad också så att alla vet om den? :lol:

Är nog ingen risk att den här "försvinner i mängden" iallafall. Det är ju inget direkt stort drag här i SA-delen, så att säga. :wub:

Får se om jag skickar nåt stunt. Känns som att de inte alls blir lika bra i San andreas som de blev i VC :) .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när min broder fått tvkort kanske han kan klara sig utan den där sladden med tv ut och tv in. Jag ska fråga. Om jag får låna den kan jag spela in rån Xboxen. Fast jag är inte så bra på stunts. Jaja skit samma. Jag får väll gå och träna.

Skriv upp mig med ett frågetecken.

*Går och tränar*

Edit. Det borde vara från alla GTA-spel tycker jag. Någon som håller med?

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu när min broder fått tvkort kanske han kan klara sig utan den där sladden med tv ut och tv in. Jag ska fråga. Om jag får låna den kan jag spela in rån Xboxen. Fast jag är inte så bra på stunts. Jaja skit samma. Jag får väll gå och träna.

Skriv upp mig med ett frågetecken.

*Går och tränar*

Edit. Det borde vara från alla GTA-spel tycker jag. Någon som håller med?

Inte från alla gta spel , de får vi göra senare för de blir jobbigare å fixa stunts från gta 3 :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just nu: GTA SA stuntfilm. Sen efter det, who knows? Har VC och LC, så jag har ingen skillnad... och nu, bomben. Inlämningsdatum för stunts: Lördagen den 4.2.06! Och alla som är med i filmen har nu tillgång till en liten hemlighet, kontakta mig på msn för att få veta. MEN, för att få del av den måste ni ha skickat in iaf 1 repris. Och kom igen, det är ej svårt att få tisammans en 3 stunts, jag säger till om jag har med det eller ej! Så kom igen nu, och börja stunta!!! :P:D:D

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kom på en idé till ett intro nyss, På GTAMods.com finns det en mod som heter GTASajten NRG900, En NRG med GTASajten logga alltså, Filmen kan ju börja med att den sladdar in i skärmen och GTAsajten texten syns

Bara en idé

Btw så har jag tre klipp till

Ska snart börja arbeta med introt, men jag måste först ha alla stunts så jag vet vem som är med! SÅ BÖRJA STUNTA!!!!! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HANDLING.CFG orginal tillbakalagd :D spelar in för fullt.

"Spelar in?" För faen, kolla på första posten!! Repriser tack... inga fraps tagningar... tänker ej sitta hela jävla dan och vänta på ett klipp av en bil som gör en volt. Det har man väl aldrig sett förr? :) Kolla "Thunder" och "Never gonna stop" och så vidare, lär er något! Detta är ej menat som påhopp av något slag, men jag börjar bli trött på att vänta på stunts, när bara ungefär 5 har skickat reps som duger. Då är det ingen community vid, utan bara en collab. Tack för mig! B)

//Östis (glömde logga på egen :unsure: )

Redigerad av RanDo0m
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Spelar in?" För faen, kolla på första posten!! Repriser tack... inga fraps tagningar... tänker ej sitta hela jävla dan och vänta på ett klipp av en bil som gör en volt. Det har man väl aldrig sett förr? :D Kolla "Thunder" och "Never gonna stop" och så vidare, lär er något! Detta är ej menat som påhopp av något slag, men jag börjar bli trött på att vänta på stunts, när bara ungefär 5 har skickat reps som duger. Då är det ingen community vid, utan bara en collab. Tack för mig! B) 

//Östis (glömde logga på egen ^_^ )

Ursäkta mig men jag har inte stuntat på typ 1 år och när jag såg Thunder så såg jag massor av stunts från tiden då jag stunta så jag tycker nog inte du ska vara så stolt över den. No offense. Kicka mig inte från videon nu.... :wub: xD

Redigerad av Mr.Magic
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...