Jump to content

Community Stuntfilm


Östis
 Share

Recommended Posts

Ok, Im back people! Eller, back för dehäran då... Så, jag har blivit mycket bättre på stunting nu, både editering och stunts är nu ganska bra. Och så började jag tänka på GTAsajten igen... Och märkte att här lagar man ju stuntfilmer igen! Herregud! Så, kom på en ide... att laga en Community stuntfilm, alltså att hela forumet är med. Skriv vad ni tycker om min ide! Och min nyaste stuntfilm med R4nDo0m är snart klar, kan sedan ladda upp här om ni vill se nåt av mina senaste arbeten. Jag hoppas att dethär kan bli genomfört! :)

EDIT: Alla som är på, adda mig på msn: robert.ostman@jippii.fi

Jag ska editera denhär filmen. Jag skall göra mitt yppersta för att laga den så bra jag kan. Och, för er som kanske inte vet hur man använder replays, här kommer en tutorial:

För att spara repriser i SA trycker du på F2 efter att du klarat ditt stunt. Sedan alt+tabbar du ut, och går till mappen: "GTA SAN ANDREAS USER FILES" SOM FINNS I MY DOCUMENTS!!!!! Där borde du nu se en fil som heter: "replay.rep". Ändra namnet på den till vad som helst, bara du ändrar att den inte heter replay.rep! Grattis, ditt stunt är sparat! För att sedan se på repriser, ändrar du namnet till "replay.rep" igen, och trycker på F3 i spelet. OBS!! Kom ihåg att ändra namnet, för om du trycker på F2 igen utan att ha bytt namn på den första, sparas den andra automatiskt på den första. Så kom ihåg att ändra namn!

Och så kan jag nämna att det INTE går att se på repriser utan SA. Går bara att se inne i spelet.

Adda mig på msn om ni e på alltså!

INLÄMNINGS DATUM: 4.2.06!!

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 126
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

. Där borde du nu se en fil som heter: "replay.rep". Ändra namnet på den till vad som helst, bara du ändrar att den inte heter replay.rep! Grattis, ditt stunt är sparat! För att sedan se på repriser, ändrar du namnet till "replay.rep" igen, och trycker på F3 i spelet. OBS!! Kom ihåg att ändra namnet, för om du trycker på F2 igen utan att ha bytt namn på den första, sparas den andra automatiskt på den första. Så kom ihåg att ändra namn!

Bara en sak, för mig heter dom bara replay, inte replay.rep!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara en sak, för mig heter dom bara replay, inte replay.rep!

You know what I mean... ^_^ Men nu först vill jag ha folk med här! Ni behöver inte skicka allt fään ni hittar, men försök ert bästa! Beroende på hur många som är med så ska jag editera första posten med hur många replays jag behöver! Musik ideer tas också gärna emot! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag fattat det rätt? Vi slipper fraps och sånt skit, utan skickar bara själva replay-filen till dig?

Det är nämligen så att jag har ett förjävla segt modem, alltså är det i princip omöjligt att tanka/skicka iväg filmer:(

Men om det är så som jag sa, så är jag gärna med. Om jag gör nåt snyggt det vill säga. Jag återkommer isåfall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har jag fattat det rätt? Vi slipper fraps och sånt skit, utan skickar bara själva replay-filen till dig?

Det är nämligen så att jag har ett förjävla segt modem, alltså är det i princip omöjligt att tanka/skicka iväg filmer:(

Men om det är så som jag sa, så är jag gärna med. Om jag gör nåt snyggt det vill säga. Jag återkommer isåfall.

Helt rätt. Meningen med att skicka replays är just att man kanske har segt internet, och då går det trögt med frapsade filmer. Så skicka bara själva replay filen till mig, så filmar jag själv, för då kan jag själv ha flera vinklar i ett stunt osv! Addar Qouad och dig nu, adda mig på msn!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt rätt. Meningen med att skicka replays är just att man kanske har segt internet, och då går det trögt med frapsade filmer. Så skicka bara själva replay filen till mig, så filmar jag själv, för då kan jag själv ha flera vinklar i ett stunt osv! Addar Qouad och dig nu, adda mig på msn!

Var beredda på att jag inte är till nån vidare hjälp. Eller joo. kanske. vi får se :)

Å nej! jag hade världens grymmaste replay, men den har jag klantat bort! attan!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Behövs inte så många repriser, kanske en 5, beroende på hur många som är med. Mer information kommer senare! :P

Borde väl vara fler än 5 om filmen ska vara något sånär bra

BTW så har jag två stycken nya klipp till dig

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på!

De finns en grej eller modd så Replay texten försvinner...

Och man kan använda fraps som spelar in så slipper man spara replayen...

Fast om man inte har e registerad version av fraps kan man bara spela in i 30 sekunder :P:P

Redigerad av iwe12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är på!

De finns en grej eller modd så Replay texten försvinner...

Och man kan använda fraps som spelar in så slipper man spara replayen...

Fast om man inte har e registerad version av fraps kan man bara spela in i 30 sekunder ;):P

Jag har txt filen som tar bort replay texten... och jag har reggad fraps... jag har snart färdit min senaste video, om ni vill se hur det funkar med repriser... Så spara repriserna, så är ni snälla! :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den kommer ju bli jätte LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅNG :P

Och problemet är? :P;)

Men seriöst, så kommer jag att ta in repriser från alla håll, sedan när jag tycker att jag har tillräckligt med bra repriser, kommer jag att säga till här. Ta det lugnt, om hela forumet skall vara med, så måste det ju vara en lite längre film, för att visa hur bra gtasajten är på stunting! ;)

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har txt filen som tar bort replay texten... och jag har reggad fraps... jag har snart färdit min senaste video, om ni vill se hur det funkar med repriser... Så spara repriserna, så är ni snälla! :P

Har redan allt de dära så ;)

Men jag C_J,Chucky.swe och Godfather gör en Film samtidigt ok? :P

EDIT: vart sparas Replayen filerna?

Och med fraps så använder man Windos Move Maker och förminskar dem...

Redigerad av iwe12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har redan allt de dära så  :P

Men jag C_J,Chucky.swe och Godfather gör en Film samtidigt ok? :P

EDIT: vart sparas Replayen filerna? 

Och med fraps så använder man Windos Move Maker och förminskar dem...

No problem, bara se till att ni skickar någet hit också ;) Men alltså spara repriserna, för jag har ej tänkt sitta i 5 timmar och vänta på ett enda clip för att någon har segt modem, och sedan märker jag att det är filmat fel och inte passar i videon. Inget personligt, men det hade jag inte tänkt mig! ;) Repriserna sparas i GTA San Andreas User Files...

Redigerad av Östis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...