Jump to content

Liberty City Stories kommer till PS2


Frostic
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 64
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Och det är ju ofta man får spelkänsla i en butik med ett massa muller, starka lampor, inget ljud pga av att man inte använder ordentliga hörlurar. Nä, testa den i ett mörkt rum i sängen eller annat, det klår fan det mesta.

Testa att köra det I ett mörkt rum med en stor TV samt några jävligt bra högtalare. Det klår det mästa.

Redigerad av Cyprez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Testa att köra det I ett mörkt rum med en stor TV samt några jävligt bra högtalare. Det klår det mästa.

Det är ju som sagt inte det som är meningen heller, meningen med PSP är att man kan spela spel med bra grafik vart man än är, och visst när jag är hemma så spelar jag ju såklart på min stora tv med mina grymma högtalare. Men det är ju som sagt att den är bärbar som är saken här.

Sen tror jag inte du har testat PSP nog mycket för att kunna avgöra om det är något för dig.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är ju som sagt inte det som är meningen heller, meningen med PSP är att man kan spela spel med bra grafik vart man än är, och visst när jag är hemma så spelar jag ju såklart på min stora tv med mina grymma högtalare. Men det är ju som sagt att den är bärbar som är saken här.

Sen tror jag inte du har testat PSP nog mycket för att kunna avgöra om det är något för dig.

Men jag ska ha kännsla om jag spelat GTA-spel. Inget missbruk.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag ska ha kännsla om jag spelat GTA-spel. Inget missbruk.

Eh? Jaja, vi tycks ha lite skilda tankar om spel, och jag gillar både stationärt och bärbart, men för att slippa ta med en stationär konsol när man åker bort m.m. så är ju en PSP den ultimata prylen, och då snackar jag ju inte bara om ett spel, för man köper inte en konsol för bara ett spel, då har man nog för mycket pengar.

:D

Jag gillar min PSP för att dne förgyller mina timmar på bussen som annars hade varit rätt så tråkiga med film och spel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...