Jump to content

Vice City pc...


siggge
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

dom är ju dyra....är inte webbhallen bättre?

Jag skulle gärna vilja samarbeta med dom men de har inget system för sånt. Dessutom är bara prisskillnaden 10 kr om man jämför GTA3 (PC) mellan de båda butikerna. GTA VC (PS2) skiljer det dock hela 50 kr... men vi får se, CDON kanske är billigare på PC-spel?

Sen så fick jag dålig erfarenhet av webhallen då VC släpptes, alla som inte hade förbokat det minst 3 veckor innan releasen fick det en hel vecka senare! Sånt svider!

På spelbutiken.se där spelet var billigast fick alla som förbokade vänta 3 veckor, skandal!

CDON hade dock inga problem alls och alla som beställde därifrån fick VC första dagen :huh:

Det är alltså värt att betala några tior extra på tillförlitlighet och kvalité :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skulle gärna vilja samarbeta med dom men de har inget system för sånt. Dessutom är bara prisskillnaden 10 kr om man jämför GTA3 (PC) mellan de båda butikerna. GTA VC (PS2) skiljer det dock hela 50 kr... men vi får se, CDON kanske är billigare på PC-spel?

Sen så fick jag dålig erfarenhet av webhallen då VC släpptes, alla som inte hade förbokat det minst 3 veckor innan releasen fick det en hel vecka senare! Sånt svider!

På spelbutiken.se där spelet var billigast fick alla som förbokade vänta 3 veckor, skandal!

CDON hade dock inga problem alls och alla som beställde därifrån fick VC första dagen :D

Det är alltså värt att betala några tior extra på tillförlitlighet och kvalité :P

VIce city kan aldrig bli för dyrt! åtminstående för dom som får vänta 6 månader extra :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Kan man förbeställa Vice City än??

Isåfall tvekar jag inte.. ;)

JAAA! Idag har CDON lagt ut det på förbokning!

Vänta lite med att förboka den bara, jag måste bara kontakta CDON och kolla om GTAsajten kan få några förmåner. Jag tror inte vi får det men det är aldrigt dumt att fråga, dessutom ska jag försöka att pressa ner priset lite då det just nu ligger på 589 kr (lite högt enligt mig...).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

JAAA! Idag har CDON lagt ut det på förbokning!

Vänta lite med att förboka den bara, jag måste bara kontakta CDON och kolla om GTAsajten kan få några förmåner. Jag tror inte vi får det men det är aldrigt dumt att fråga, dessutom ska jag försöka att pressa ner priset lite då det just nu ligger på 589 kr (lite högt enligt mig...).

;)^_^:lol:^_^

JIPPIE!!!

HEJA HULTANIS!!!

:):D:P:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon tror jag, kanske redan ikväll... jag måste bara få alla koderna först...

Sen måste jag komma på några bra tävlingar också för även om vi får 48 koder så är det en begränsning ;)

Du ska göra 48 tävlingar nästan så vinner man en "fri frakt" grej.. :(

De passar bra.

1:a pris: 1 kod och 3 veckors Super Member

2:a pris: Tröst och 2 veckors Super Member

3:e pris Tröst och 1 veckas Super Member

:wub:;):D:D

I say it again: Remember, Hultenius Is Everything!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Imorgon tror jag, kanske redan ikväll... jag måste bara få alla koderna först...

Sen måste jag komma på några bra tävlingar också för även om vi får 48 koder så är det en begränsning ;)

Ojojoj, härligt!Lätt att man ska beställa det genom GTAsajten..hoppas det är många fler som ska det :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, men jag tror inte att vi kommer att sälja 50 kopior så det kommer typ bli "köp genom GTAsajten och få 30kr rabatt" ;)

Men tänk er, ett toppenspel för 429kr med frakt inräknat och på samma gång en donation till GTAsajten på ca 21kr! Kan det bli bättre?

Jag ska beställa via GTAsajten, kostar det nåt att förboka? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...