Jump to content

Vice City pc...


siggge
 Share

Recommended Posts

Jag blev inte klar idag men imorgon startar den första (:() tävlingen och på måndag eftermiddag startar en lite roligare tävling där det gäller att ha GTA3 installerat och redo :lol:

va fan :D ... då kan inte jag vara med i den roligare tävlingen :lol: Men i den i mån så!!!

Redigerad av GTA3_PLAYER
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 68
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

va fan :D ... då kan inte jag vara med i den roligare tävlingen :D Men i den i mån så!!!

S.H.I.T!! :D:D:D mitt GTA3 är 15 mil ifrån mig!! :D hos min brosa!! jag trodde inte man behövde ha GTA3 nå mer....så han fick låna det tills sommarn!! :D jag ska nog låna det av en kompis... :lol::D:D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tävling som kräver att man har GTA3 installerat, intressant... :D

Gissar att det kommer bli nåt i stil med att hultan ställer en fråga om t.e.x hur många trappsteg en viss trappa i hamnen har, sen så ska man åka dit och kolla och skriva svaret i forumet. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tävling som kräver att man har GTA3 installerat, intressant... :D

Gissar att det kommer bli nåt i stil med att hultan ställer en fråga om t.e.x hur många trappsteg en viss trappa i hamnen har, sen så ska man åka dit och kolla och skriva svaret i forumet. :lol:

men jag kan inte vara med, för jag har inte GTA3... :'( annars verkar den tävlingen vara intressant.... :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...