Jump to content

Bli Super Member via SMS


Hultenius
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

GTA Vice City PS2 från webshopen(579 kr) = 8 veckor Super Member

4 stycken SMS(40 kr + avgift) = 8 veckor Super Member

Hmm... :lol:

hmmm så du har inte tänkt på att det är GTA VICE CITY som kostar 579? Att man blir super member är bara en bonus. Du köper ju inte från web shoppen bara för att bli super member?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hmmm så du har inte tänkt på att det är GTA VICE CITY som kostar 579? Att man blir super member är bara en bonus. Du köper ju inte från web shoppen bara för att bli super member?

Tänk att det alltid är du som ska klaga över mina inlägg!! :P

Jag menar att GTAsajten får mer pengar om någon köper GTA VC än om man skickar 4 SMS, för jag tror hultan får mer än 12 kr om någon handlar för 579 kr i webshopen.

Nu skulle man haft en mobil... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför finns det ingen genväg till SMS delen här från forumet?..Om det finns måste jag vara ovanligt blind idag!...ja just det har Hultan funderat över mitt förslag att den som donerar mest varje månad får ett nånting@gtasajten....fanns det inte 50 st lediga eller nått sånt?...50 månader...

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topplistan är lite konstig just nu men jag ska fixa till den....

Om vi säljer VC i webshopen får vi ca 28 kr och efter alla skatter finns bara 15 kr kvar, det är inte så stor skillnad alltså.

Sen så ska jag fixa så man kan köpa vad-som-helst@gtasajten.com senare... just nu har vi ca 70 lediga men om några månder har vi bara 20...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topplistan är lite konstig just nu men jag ska fixa till den....

Om vi säljer VC i webshopen får vi ca 28 kr och efter alla skatter finns bara 15 kr kvar, det är inte så stor skillnad alltså.

Sen så ska jag fixa så man kan köpa vad-som-helst@gtasajten.com senare... just nu har vi ca 70 lediga men om några månder har vi bara 20...

15 kr för nått som kostat över 500....j*vla skatter....köpa....för hur mycket om man får fråga?...Varför förlorar du 50 st sånna där

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Funnylin:

Jo, det är grymt, först måste man betala arbetsgivaravgift på 25-30% och sedan den vanliga på 33%.

När jag köpte GTAsajtens webbhotell fick jag 75 st mailkonton (normalt 25 st), det var ett erbjudande.

GTA3_PLAYER:

Jasså, låter skumt men det kan vara något fel med SMS-servern.

När jag kollade på dinmobil.se stod det "Vodafone (Down)", du har möjligtvis inte Vodafone?

Jag litar på dig så om du skickar ett PM till mig med ditt mobilnummer så ska du få två koder!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...