Jump to content

Bli Super Member via SMS


Hultenius
 Share

Recommended Posts

Jag vet inte riktigt hur det blir men antagligen så ska man kunna köpa mailadresser (namn@gtasajten.com). En kod ska då ge 2 veckor tror jag. Men jag måste vänta lite för servidadmins har nyligen skrivit på ett avtal som gör att dom (och då vi) får använda ett mer avancerat webmailsystem.

Sen har jag också namn@gtasajten-storage.com att bjuda på men eftersom dessa inte är lika fina så kostar dom bara en kod i månaden.

Sen så kanske jag kan bjuda på Shell Access på gtasajten-storage.com, det är typ direktkontakt med servern och man kan installera massor program och sånt där, rätt tufft för det är inte lätt att få Shell Access bara sådär.

Till slut så tror jag att jag ska aktivera hostingpaken här på sajten. Jag har bara 5 st så det kommer att kosta men man får i genmäld ett väldigt fint webbkonto på 5mb, ASP, PHP, CGI, WAP, Valfri databas (MySQL eller Access) osv.

Sen kanske det tillkommer mer också, vi får se :mellow:

Gissa vem som tänker satsa alla koder på funnylin@gtasajten.com(Oops avslöjad)...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 101
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är egentligen ganska mycket på 10 dagar! Man får räkna med att många av besökarna är snåla ;)

Jag tror nog det kommer stå stilla ett tag nu innan jag börjar ge ut gtasajten.com -mailkonton eller innan en del ska förnya sina super member-medlemskap i forumet.

Sen, lite längre fram funderar jag även att sälja toppnyheter via SMS-systemet. Det låter hemskt men det är viktigt att vi åtminstonde går +/- 0 nu när vi kommer få så stor press på servrarna. Med att sälja toppnyheter menar jag att jag "döljer" toppnyheter (tex "Nästa GTA-spel blir..." eller "Vice City får multiplayer") för alla besökare och om man vill se den kostar det en kod. Nyheten ska bara döljas typ en dag så det lär aldrig bli en betaltjänst för att läsa nyheter... man får bara läsa nyheterna fortare...

Säg vad ni vill om det men GTAsajten är inte billig i drift längre...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är egentligen ganska mycket på 10 dagar! Man får räkna med att många av besökarna är snåla  ;)

Jag tror nog det kommer stå stilla ett tag nu innan jag börjar ge ut gtasajten.com -mailkonton eller innan en del ska förnya sina super member-medlemskap i forumet.

Sen, lite längre fram funderar jag även att sälja toppnyheter via SMS-systemet. Det låter hemskt men det är viktigt att vi åtminstonde går +/- 0 nu när vi kommer få så stor press på servrarna. Med att sälja toppnyheter menar jag att jag "döljer" toppnyheter (tex "Nästa GTA-spel blir..." eller "Vice City får multiplayer") för alla besökare och om man vill se den kostar det en kod. Nyheten ska bara döljas typ en dag så det lär aldrig bli en betaltjänst för att läsa nyheter... man får bara läsa nyheterna fortare...

Säg vad ni vill om det men GTAsajten är inte billig i drift längre...

Kan du inte fixa en GTAsajten loggo som man kan ladda ner till mobilen, skulle säkert bli populärt. Dekrim har ju en sån. ^_^

Edit: Att behöva skicka SMS för att få de senaste GTA-nyheterna tycker inte jag är en så bra idé, om det händer nåt viktigt inom GTA-världen borde det ju nå ut till besökarna så fort som möjligt. Men jag förstår att det inte är så billigt att driva en så här stor sajt. :huh:

Redigerad av Arvid
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kan du inte fixa en GTAsajten loggo som man kan ladda ner till mobilen, skulle säkert bli populärt. Dekrim har ju en sån. :huh:

ja... det är väl inte så svårt ^_^ eller ett bildmedelande

Detta är min 2000:de post

eller igentligen 2665:e... men det ska man inte prata högt om för då blir hultenius sur

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det verkligen inte möjligt att skaffa en sponsor som direkt sponsrar sidan (alltså inte tradedoubler, eller liknande)? GTAsajten har ju ändå väldigt många unika besökare per dag. T ex en affär som säljer tv/datas-pel, en speltidning, eller vad som helst.

Hur går det förresten med den där nitroclicks-grejen? Har du fått ut några pengar än Hultan??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...