Jump to content

Bästa Fansen !


gizmo91
 Share

Vilket lag har bäst fans?  

45 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hammarby är fan grymma dom har 1 lag i fotbolls allsvenskan, 1 i handbollselitserien, 1 i Bandy elitserien ,1 speedway lag i högsta serien och ett hockey lag i näst högsta.

RESPECT För Bajen

Men då är det ju föreningen som är "grymma", hur mycket folk går på bajen speedway?

Själv är jag Djurgårdare i själ och hjärta, det är bra tryck på våra läktare, säger inte att det är dåligt tryck på dom andra lagens läktare, men....Vi är Djurgår`n och vi är mycket bättre.

Redigerad av Kiedis
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hammarby är fan grymma dom har 1 lag i fotbolls allsvenskan, 1 i handbollselitserien, 1 i Bandy elitserien ,1 speedway lag i högsta serien och ett hockey lag i näst högsta.

RESPECT För Bajen

Undrar hur det kommer gå för dem i bandyn i år? :rolleyes:

gissar på SAIK- Bajen i final och att SAIK tar guldet framför näsan pöå bajen...som vanligt, med andra ord... :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänker inte rösta. För det är en väldigt dum fråga egentligen, eller rätt självklar med andra ord!

Vi har tre stora städer i vårt avlånga land.

1. Stockholm, det kan vi alla hålla med om att den staden är störst. Där har vi lag som Hammarby, Djurgården och AIK.

2. Göteborg, där har vi laget blåvitt med en väldigt stark fansskara.

3. Malmö, också enormt tryck på deras läktare, glöm inte bort Helsingborg, dom har en mer än godkänd klack.

Nu till min mening med detta inlägget.

Av dessa tre OLIKA stora städer finns det olika mycket folk!

Klart att DIF, Hammarby och AIK har dom största och bästa fansen, desto mer folk desto mer fans åt lagen liksom. Ju mer personer, ju större är chansen att det blir fler och BÄTTRE folk i klacken.

Göteborg, mindre stad med mindre befolkning. IFK har en väldigt bra klack dom med, men mindre än 08:ornas, eftersom det finns mindre antal folk i Götet. Vilket utesluter att alla i klacken är bra.

Sen har vi då Sveriges bästa landskap, det som gör Sverige svenskt med andra ord (w00t)

SKÅNE!!

Här har vi lag som Malmö, Helsingborg och Landskrona.

Landskronas fans, black and white är väldigt trogna fans. Dom har funnits där sen klubben starta officielt 1915. Landskronas supportrar har varit medverkande i ungefär 2% av alla dom 100% slagsmål det har varit supportrar emellan. På så sätt är ju dom dom bästa fansen för min sida.

Malmö, ett starkt och bra lag. MFF support. Vilket ger härliga skåningar som skriker högt och med den bästa dialekten. Malmöitiska.

Helsingborg, hmm jaa dom med sina fina uttal på u:et. :wub: Men deras klack Kärnan är en också väldigt stor och bra/fin klack.

Okej, jag är trött. Varit uppe sen 06.00 imorse. Kanske därför jag skriver så mycket kvällstid?

Vet inte men iaf, jag vet jag kanske favoritsera Skåne lite i detta inlägget, men det är bara sanningen jag försöker få fram till er.

Nej men seriöst. God natt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...