Jump to content

GTA: San Andreas - Real Life


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 190
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

@Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så..

Hah, man blir ju lite smått nyfiken på vad du fick mitt namn ifrån? :wacko: Jag har ju inte skrivit i den här tråden..nånsin ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, vem gör inte det?

^_^

Jag måste hålla med om att du är riktigt söt (tänk dig att jag är en 75 årig gammal tant och så får du en karamell som din mamma säger att du inte ska äta men du gör det endå och den smakar äckligt så du stoppar ut den).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Alltså jag tror inte att Madd Dogg ska föreställa Snoop Dogg dom är ju inte ens lika. Han liknar Ice Cube lite tycker jag.

Jag tittade på det där idag... Jo, han är lik honom väldigt mycket... Men å andra sidan har Madd Dogg likadant skägg och likadana ögon som Snoop Dogg...

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det finns massa saker som liknar Menace II Society i SA: Filmen utspelar sig i

Los Angeles på tidigt 90-tal. En karaktär i filmen liknar en Grove Street-medlem, i en scen säger ett kassabiträde i feel sorry for your mom (som de säger till Ryder i andra uppdraget), de blåa husen som Bdup bor i finns i filmen. Samuel L. Jackson (Tenpenny är med lite i filmen, likaså MC Eight (Ryder - de liknar varann också) Clifton Powell (Big Smoke) och Yo Yo (Kendl). Signaturlåten liknar den i GTA.

CJ's mamma är lik huvudpersonens mormor eller vad det nu är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...