Jump to content

GTA: San Andreas - Real Life


 Share

Recommended Posts

Joo

Nummer 69 kommer upp jättemånga gånger i San Andreas...

Alla städer i GTA 1 kom i 3D, d.v.s Liberty City, Vice City och San Andreas... Japp, det var hela serien. Men vänta nu... Det finns ett rätt så bortglömt och okänt expansion-pack till GTA 1... GTA 1: London 1969... Kanske det kommer i 3D eftersom att det är en massa easter-eggs i San Andreas, d.v.s 69 kommer upp ofta (Burger King, Flygplatserna, San Fierro 69ers, Area 69, Pier 69, 24-7, Racing-Bil, Hangerfartyget, Enarmade Banditerna i LV m.m)?

Så, ja, 69 är ett heligt nummer (i GTA-världen) helt enkelt.  :(

Okej, tack!

Har en riktig grej, vet inte vad byggnaden heter men den ligger i Los Santos och många kallar den för "Sears" och heter på riktigt US Bank Tower.

Tack för mig. Jag bidrog med nåt. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 190
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Okej, tack!

Har en riktig grej, vet inte vad byggnaden heter men den ligger i Los Santos och många kallar den för "Sears" och heter på riktigt US Bank Tower.

Tack för mig. Jag bidrog med nåt. ;)

Den glömde jag! :wub:

Tack! :)

-----------

Tråden börjar dö ut :'( Kan ingen något mer??? Eller har jag/ni kommit på allt redan?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ryder är inte en "kopia" av Eazy E, även om han liknar honom. Detta är bekräftat av R*. Han kan däremot vara baserad på karaktären A-Wax från Menace II Society som spelas av MC Eight - även känd som röstgivarenb åt Ryder.

Står i början när man laddar spelet att ingen Person är En kopia, eller BAserad på en riktig Människa..

Det Verkar lite Skumt det här.. R* Skulle väl inte ljuga? :ermm:

Redigerad av sebbe947
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Dom flesta kän väl igen den här skylten...???

*Viva Las Vegas!*

*Viva Las Venturas!*

Få säga att rockstar gjorde den väldigt lik...eller hur??

Den va inte ett dugg lik! :)

(Jo det var den, jag skriver till det :unsure: )

-----------

G4L: Vet ej faktist... Vet ej... Tycker fortfarande att han liknar Eazy-E... Speciellt håret och mössan (Eazy-E's Cap = Compton | Ryder's Cap = Ganton | Compton = Ganton)

Redigerad av -NightHawk-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker också att han är rätt like Eazy.

Men sen kommer det där att ingen är baserad på någon riktig människa bla bla.

Jag tror att de måste skriva så bara för att undvika bråk etc. utifall nån skulle tycka att Ryder kränkte Eazy eller liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ryder är inte en "kopia" av Eazy E, även om han liknar honom. Detta är bekräftat av R*. Han kan däremot vara baserad på karaktären A-Wax från Menace II Society som spelas av MC Eight - även känd som röstgivarenb åt Ryder.

Nej men han är ju jävligt lik Eazy-E med håret och kepsen och klädseln. Vet inte o det där med A-Wax eftersom jag inte sett filmen Menace II Society. Kanske borde se den, är den bra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Kebab: Har personligen inte lagt märke till den texten, men Eazy-E är ju SJUKT lik Ryder. Vågar nästan säga att det är honom Rockstar har försökt att likna. Om jag inte misstar mig har Ryder en keps som det står Ganton på, och Eazy-E en med Compton. Och Ganton ska ju föreställa Compton så..

På Ryders keps står det SanAndreas, men Ryder måste ju föreställa Easy-E ändå ^_^

post-31-1143042554_thumb.jpg

Redigerad av xenon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...