Jump to content

Final Fantasy


Adriian
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 162
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FFVII är absolut ett utav mina favoritspel någonsin men inte allt för hypad över en remake. Gör ett nytt spel istället, och gör det rätt. All final fantasy efter X har varit bajj imo

Fast dom släpper ju fortfarande XV där dom provar lite nya grejer.

Jag minns att dom sa någon gång att dom inte skulle göra en remake av VII förrän dom hade gjort ett spel som toppade det. På så vis är det lite trist att spelet nu är på gång, det känns lite som att dom har gett upp och bara kör med ett säkert kort som dom sparat till en regnig dag. Skulle inte förvåna mig om dom lyckas fucka upp det här också.tongue_1181744_0.gif

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först fick du mig nyfiken på spelet, men när jag kollar på youtube-klipp så börjar jag misstänka att du trollar...mellow_1183292_0.gif

Jag är faktiskt helt allvarlig. Jag älskar det spelet och det har jag alltid gjort. Tror FFMQ och Soul Blazer är mina favoritspel från SNES-tiden om man inte räknar med Mario. I alla fall två spel som jag kan spela om och om igen utan att tröttna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...