Jump to content

Fritiden?


I lol
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej men lira SA. Gå ut med kompisar (oftast bara gå upp på ett garagetak med en lärre men det är kul det med). Sen brukar man lyssna på mycket på musik och göra shysta covers. Klippa gräsmattan är alltid en favorit, läsa lite om SA på Internet. Gå på fotboll och beundra sig av läktarkultur. Spela fotboll är alltid kul.

Shit där var alla mina inrtessen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte men jag har av någon konstig anledning blivit Förföljelse Paranoid dvs jag följer efter saker och dessa saker är kändisar jag tycker är bra.

Det är ganska jobbit, för jag tar reda på var dem bor, telefonnummer och lite annat och sedan letar jag upp dem men jag vågar inte prata utan jag står bara och tittar. Bara inom stockholm såklart :S

Det kan man göra eller så kan man ragga brudar, dricka läsk och sitta här.

När man är med polarna kan man ragga brudar eller hitta på något kul och om man är med bruden måste man följa hennes regler och normer <_<

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte men jag har av någon konstig anledning blivit Förföljelse Paranoid dvs jag följer efter saker och dessa saker är kändisar jag tycker är bra.

Det är ganska jobbit, för jag tar reda på var dem bor, telefonnummer och lite annat och sedan letar jag upp dem men jag vågar inte prata utan jag står bara och tittar. Bara inom stockholm såklart :S

Wow, värsta Taxi Driver. Måste spåra upp dig någon gång, så kan jag stå och spana på dig när du spanar på en kändis.

...typ.

Seriöst, det där låter lite udda, du kanske borde försöka trappa ner på det.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...