Jump to content

SOMMARLOV!


Jacker
 Share

Recommended Posts

Ja, då var det sommarlov... Igen. :huh: Den här gången är det dock ganska specielt för mig, och några andra, - jag har gått ut grundskolan.

Det är ganska konstigt. Det känns det är nu livet börjar, liksom. Jag har både glädje och sorg i kroppen; Glädje för att det är sommarlov, grundskolan är över och att gymnasiet börjar i höst. Sorg för att jag kommer sakna vissa personer som jag gått tillsammans med alla dom här åren. En del kommer jag träffa igen, en del inte. Men det är så livet är...

Nu ska jag äta lite mat. Sen ska jag åka och se när min kusin tar studenten. Och, slutligen, efter det ska jag spendera den sista tiden tillsammans med min klass/skola - på Skara Sommarland i ett evangemang som kallas "Sista natten mé gänget".

Tack för den här tiden, på: Stocksäterskolan och Transtenskolan! :P :'(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

:huh:

Idag så hade vi avsluting :P

En sak som vi har gjort är att vi har gått tipsrunder hela skolåret...

som jag har tyckt varit rätt tråkigt...

men av 40 pers så hade jag högst poäng så jag vann ett helt paket daimkålor :teehee:

Min bror tar studenten idag så vi har satt upp ett mega tält på vår grässmatta..:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilken avslutning, slutade också nian idag.

Till att börja med blev jag bränd i ansiktet igår och var helt röd imorse. Så jag tog till min mammas smink och sminkade över det röda, så jag kunde absolut inte gråta... :huh: skulle sett ganska komiskt ut :P (jag är av det manliga könet)

Betygen blev lite av en överraskning, hade sänkt mig i fem ämnen och höjt mig i ett :P Men det gör inget, har 270 poäng ändå så.

Jag har aldrig sett så många tårade ögon samlade på ett och samma ställe förut. Ett under att jag klarade mig utan den minsta droppe spilld från kanalerna.

Allt var underbart utanför kyrkan trots de tråkiga avskeden. Det känns jävligt tomt nu när man precis har kommit hem alltså. Men jag ska på fest hos en polare ikväll och en hel del är nog där. Sista kvällen med alla nu :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jävlar vilken avslutning, slutade också nian idag.

Till att börja med blev jag bränd i ansiktet igår och var helt röd imorse. Så jag tog till min mammas smink och sminkade över det röda, så jag kunde absolut inte gråta... :huh: skulle sett ganska komiskt ut :P (jag är av det manliga könet)

Betygen blev lite av en överraskning, hade sänkt mig i fem ämnen och höjt mig i ett :P Men det gör inget, har 270 poäng ändå så.

Jag har aldrig sett så många tårade ögon samlade på ett och samma ställe förut. Ett under att jag klarade mig utan den minsta droppe spilld från kanalerna.

Allt var underbart utanför kyrkan trots de tråkiga avskeden. Det känns jävligt tomt nu när man precis har kommit hem alltså. Men jag ska på fest hos en polare ikväll och en hel del är nog där. Sista kvällen med alla nu :teehee:

Glöm inte läppstift och mascara till festen då!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...