Jump to content

Någon som inte har spelat San Andreas alls?


 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Har klarat 100% på det. Så jag är inte så jättesugen på det på dator. Jaaa det ska vara lite bättre grafik wohooo :)

Näe har man redan det på PS2 så köper man nog oftast det inte på PC också, om det inte är sönder eller så. Men moddingmöjligheterna är ju enorma till PC så det ka nog vara värt att införskaffa till PC också. ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag varvade San Andreas på PS2, fick det hemskickat på Premiärdagen 29e Oktober. Jag var helt skakis, kunde knappt gå ner till Posten. Det var helt otroligt! När man väl kom hem och öppnade förpackingen och kände doften av nytt!

Det var nära på att en liten tår rann ner från kinden.. :'(

Sedan var jag tvungen att vänta en hel dag tills att få spela! Sen när jag väl la i det i maskinen och såg introfilmen då kunde jag knappt tro det! Det var så overkligt! Förlåt att jag tar på utrymmet här.. men jag älskar verkligen att prata gammla spelminnen mm.

Jag har inte fått 100% än men det är på G. Jag ska köpa PC versionen nu på premiärdagen också! Fan längtar som fan! :)

Ni som fortfarande itne har fått spela detta underbara spel, OJ OJ OJ vad avundsjuk jag är, att få uppleva hela spelet igen! Jag beundras av er som har väntat tills nu! Ni kommer falla med en gång! ;P

R* fan vad jag älskar er!

// STOLT GTA FAN! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic, ledssen för det, men måste fråga. Det är ingen kritik, jag är bara nyfiken...

Hur kan det det komma sig att vi har mods. som inte ens har spelat GTASA? :P

Började ni som mods. när ni hade ett tidigare GTA-spel, eller ni fick uppdraget trots att ni inte har en susning om vad som det pratas om här på forumet?

Jag menar: Måste man inte vara kunnig om spelet för att få bli en mod!?

Redigerad av vice24
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Offtopic, ledssen för det, men måste fråga. Det är ingen kritik, jag är bara nyfiken...

Hur kan det det komma sig att vi har mods. som inte ens har spelat GTASA? :P

Började ni som mods. när ni hade ett tidigare GTA-spel, eller ni fick uppdraget trots att ni inte har en susning om vad som det pratas om här på forumet?

Jag menar: Måste man inte vara kunnig om spelet för att få bli en mod!?

Ehh ursäkta? ja vi började som mods tidigare (Aug 3 2003) men spelar det någon roll om vi lirat sa eller inte? tycker du att vi skulle varit tvungna att köpa ps2 bara för att VC och SA kom ut till ps2 först? skulle vi som inte har ps2 avgå som moderatorer menar du? spelar det nån roll om inte vi kan vara med i diskussioner om uppdrag?

dessutom finns det ett gäng mods till som enbart har som uppgift att moderera över SA-forumet

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

KalleR: Du verkar hetsa upp dig lide mycket!?

För att svara på din fråga: Nej, jag tycker ingeting, jag bara undra i största allmänhet...

Anledningen till frågan var att jag antog att man behövde mycket kunskap om spelet för att få vara mod.

En än gång, lessen om du tog det som ett påhopp! Var verkligen inte min mening.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fan vad SA-forumet kommer att bli livat när SA kommer till PC precis innan sommarlovet :P ....

Jo det blir nog livat här.

Fast jag har försökt att

hålla mig borta från SA forumet så mycket som möjligt.

Pga att det inte fanns till PC och alla idioter som bara

håller till här och inte på någon annan del av forumet.

Nu syftar jag på vissa lirare, för alla här är inte stolpskott.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...