Jump to content

Någon som inte har spelat San Andreas alls?


 Share

Recommended Posts

KalleR: Du verkar hetsa upp dig lide mycket!?

För att svara på din fråga: Nej, jag tycker ingeting, jag bara undra i största allmänhet...

Anledningen till frågan var att jag antog att man behövde mycket kunskap om spelet för att få vara mod.

En än gång, lessen om du tog det som ett påhopp! Var verkligen inte min mening.

Som sagt så har vi tre stycken moderatorer som enbart sköter San Andreas-forumet plus att de flesta onödiga posts och topicar som uppkommer behöver man inte någon som helst kunskap om spelet för att avgöra om de är olämpliga eller inte.

Redigerad av samool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 44
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Toppbidragare

Som sagt så har vi tre stycken moderatorer som enbart sköter San Andreas-forumet plus att de flesta onödiga posts och topicar som uppkommer behöver man inte någon som helst kunskap om spelet för att avgöra om de är olämpliga eller inte.

Det känns mest som vi bara har en moderator i San Andreas forumet. Hawkeye verkar inte rikktigt fatta vad GTAajten är längre.

Jocken har inte heller varit här på ett tag, så det är ju bara Topp3 som klassas som en Moderator enligt mig just nu. Förstår varför Hultenius söker en ny.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...