Jump to content

Filmer Som Ni har gjort!


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag och 2 polare har gjort en serie som heter Sturtan & Storchen.

8 st avsnitt som är ca 1 timma tillsammans.

Tratten och Finkel inspirerad serie.

Tyvärr är avsnitten ganska stora ca 50 mb så jag kan inte lägga upp dom.

Men har brännt ner dom på DVD och vi ska visa upp den för våra föräldrar på

Nationaldagen. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lägg upp lite filmer som ni spelat in. Om det nu bara är jag som har intresset av det.

Har gjort en liten stunt film, eller vad man ska kalla det.

Inte så värst lång, men den är långt ifrån klar. :P

http://rapidshare.de/files/2154633/LOL3333.WMV.html

Fa-an vad cool du var när du sprang omkring som en dåre i filmen........ :D:P;) HAHAHAHAHAHA! Fatta hur kul det såg ut! :lol: ..förlåt..kunde inte hålla mig! ;) Redigerad av Toki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper

Vadå, jag gillar att springa. :rolleyes: Cykel crashen var ochså ganska bra, men det var inte jag som gjorde det. Ska sen kanske filma då jag går balansgång på ett broräcke. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:) Jag har gjort några filmer (det är min stora abition)

Filmer gjorda av SkoFilm:

The Spy :huh:

The Spy2 Vanqulos return :o

Splintercell: Pandora Tomorrow :wub:

Lange i skogen :P

Gangs of Skokloster B)

Kommande filmer: :rolleyes:

Grand Theft Auto: Skokloster

The Spy3 A view to a kill

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, min bror och Siana på forumet spelade in den här filmen för ett årsedan, eller nåt :rolleyes:

Ultimate Fighting Worldcup

Bara så ni vet, min bror är pojken med tomteluvan, Siana den lille skiten och jag är den s.k "ninjan"...

Enjoy :huh:

PS.

Den här filmen tog 4 timmar att spela in, fixa ljud och att klippa ihop - samt spara filmen via MovieMaker. Det blev en enorm besvikelse när vi insåg att den bara blev så lång som den blev...

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag, min bror och Siana på forumet spelade in den här filmen för ett årsedan, eller nåt :rolleyes:

Ultimate Fighting Worldcup

Bara så ni vet, min bror är pojken med tomteluvan, Siana den lille skiten och jag är den s.k "ninjan"...

Enjoy :huh:

PS.

Den här filmen tog 4 timmar att spela in, fixa ljud och att klippa ihop - samt spara filmen via MovieMaker. Det blev en enorm besvikelse när vi insåg att den bara blev så lång som den blev...

"This page i not avaible"

Fixa länken :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allvarligt talat, menar du allvar med den där filmen? En av dom töntigaste saker jag sett. Seriöst talat alltså :mellow:

Jag måste faktist hålla med dig där, inge illa menat cyper men vad f*n tänkte du på, speciellt när du hoppade över några stängsel och handräcken och skit, var det meningen att visa hur snabbt du kunde göra det eller vad!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Jag måste faktist hålla med dig där, inge illa menat cyper men vad f*n tänkte du på, speciellt när du hoppade över några stängsel och handräcken och skit, var det meningen att visa hur snabbt du kunde göra det eller vad!?

Japp, och jag gjorde det snabbt ochså.

Filmen är somsagt långt ifrån klar, och den saknar många stunt. Hittils har jag 1 riktigt stunt i den, då min kompis flyger över cykeln och bryter nyckelbenet.

När jag spränger krut i handen, hmm, vet inte vad jag ska kalla det. Har sedan planerat att gå balansgång på ett bro räcke. Men det får vänta ett tag, eftersom det är kallt i vattnet och jag vill inte frysa ihjäl. Bron är kanske inte så jätte hög, drygt 15 meter. Men det kan ju vara roligt och sen endå.

Pga, av skadan på min kompis tog jag ett uppehåll, och sen skadan jag fick på handen då jag spängde krut I den. Filmen kan värka lite löjlig just nu, skulle inte lagt ut den förän den är helt klar. Vi har även funderat på att åka eller hoppa med en rullstol. Problemet är att hitta en. Har lagt till en bild, ser allmänt dum ut. :P

post-22-1117912066_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Cyper
Måste säga att det verkligen var riktigt stuntigt av dig att hoppa över räckena.

Jag kan tro att du menar att du menar att det inte är ''stuntigt''.

Jag skrev det ochså, hittils bara 1 stunt, enligt mitt tycke. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...