Jump to content

Filmer Som Ni har gjort!


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest Cyper

Jag vet inte, en uppvärmning eller? ;)

Jag gjorde det där, vet inte varför blev bara så.

Sen efter det blev det ''Krutet i handen'' sen ''cykeln''. Och cykeln skrämde mig lite, eftersom min kompis nyckelben stack ut. Fortsäter jag med filmen kan jag ta bort dom klippen.:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmer gjorda av Kalan och SKMMJ Productions:

Ali Baba - Kortfilm med mig utklädd till Ali Baba. Beväpnad med två kroksablar och ett flummigt humör hoppar jag runt i mitt vardagsrum och slår sönder saker helt utan anledning.

Ali Baba 2 - Pinsamt dålig uppföljare till ovanstående film. Projektet nerlagd pga. att jag tröttnade på skiten.

Drug Dealers - I denna gansterfilmsparodi spelar jag maffiabossen Don Calzone som blåser en knarklangare genom att i betalning ge honom monopolpengar. Knarklangare märker inte detta förräns mötet är avslutat, men lyckas söka upp Don Calzone och hans livvakt. Mycket pangpang, vilda slagsmål och galna stunts! Engelskt tal och svensk textning.

Drug Dealers 2: The Revenge of Don Calzone - Don Calzone som antogs ha blivit skjuten till döds i första filmen ska nu hämnas på den ovetande knarklangaren och hans kumpaner. Mer pangpang, vildare slagsmål och galnare stunts! Klassas som barnförbjuden enligt min bildlärare då den innehåller svordommar, blod samt mycket brutalt våld. Även denna gång är det engelskt tal och svensk textning.

The Swordmaster - I praktik föregångaren till Ali Baba, fast denna gång med ett riktigt svärd i stället för två kroksablar i plast.

The Power of a Lightsaber - En kortfilm när min kompis hugger av mig armen med en ljussabel. Datorgjorda effekter.

Vi har även producerat massa andra korta klipp, men inget jag anser vara värt att nämna...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, och jag gjorde det snabbt ochså.

Har sedan planerat att gå balansgång på ett bro räcke. Men det får vänta ett tag, eftersom det är kallt i vattnet och jag vill inte frysa ihjäl. Bron är kanske inte så jätte hög, drygt 15 meter.

Och vadå? det är inte soft bara för att du gjorde det snabbt, flera människor kan göra det snabbt, säkert snabbare än du (såg bara löjligt ut). sen det där med bron, är inte hela grejen med att göra en stuntfilm att ta risker och göra idiotiska grejer, och om jag vill se en snubbe gå balansgång på en bro skulle jag lika gärna kunna kolla på jackass, det är typ den formen av "stunt" dem gör och det är inte kul utan allmänt jobbigt och uttråkande att kolla på, så gör mig en tjänst, om det flesta "stunts" är lika bra *asg* som dem jag fick se nu så ladda ta inte din dyrbara tid genom att ladda upp videon, gå till konsum och köp cola istället (det skulle jag ha gjort)

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Filmer gjorda av Kalan och SKMMJ Productions:

Ali Baba - Kortfilm med mig utklädd till Ali Baba. Beväpnad med två kroksablar och ett flummigt humör hoppar jag runt i mitt vardagsrum och slår sönder saker helt utan anledning.

Ali Baba 2 - Pinsamt dålig uppföljare till ovanstående film. Projektet nerlagd pga. att jag tröttnade på skiten.

Drug Dealers - I denna gansterfilmsparodi spelar jag maffiabossen Don Calzone som blåser en knarklangare genom att i betalning ge honom monopolpengar. Knarklangare märker inte detta förräns mötet är avslutat, men lyckas söka upp Don Calzone och hans livvakt. Mycket pangpang, vilda slagsmål och galna stunts! Engelskt tal och svensk textning.

Drug Dealers 2: The Revenge of Don Calzone - Don Calzone som antogs ha blivit skjuten till döds i första filmen ska nu hämnas på den ovetande knarklangaren och hans kumpaner. Mer pangpang, vildare slagsmål och galnare stunts! Klassas som barnförbjuden enligt min bildlärare då den innehåller svordommar, blod samt mycket brutalt våld. Även denna gång är det engelskt tal och svensk textning.

The Swordmaster - I praktik föregångaren till Ali Baba, fast denna gång med ett riktigt svärd i stället för två kroksablar i plast.

The Power of a Lightsaber - En kortfilm när min kompis hugger av mig armen med en ljussabel. Datorgjorda effekter.

Vi har även producerat massa andra korta klipp, men inget jag anser vara värt att nämna...

VILL SE ALLA! :);)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort några fina filmer, Payback (som har vunnit lite grejer i en tävling (stativ, videokamera och digitalkamera)), Highside! (a story 'bout a housenucca) och Tjugohundrafem Bet Pegor som nu äntligen är klar. Väldigt grym!

När den är upplagt på internet kan jag länka, men just nu har jag den bara på DVD. En trettiofem minuters lång gangsterrulle...tihi.

Editation. Lite screenshots!

Detta är dock endast screenshots från två scener av filmen. Den är som sagt trettiofem minuter lång och fullspäckade av action, så den har mycket mer att erbjuda =)

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har gjort några fina filmer, Payback (som har vunnit lite grejer i en tävling (stativ, videokamera och digitalkamera)), Highside! (a story 'bout a housenucca) och Tjugohundrafem Bet Pegor som nu äntligen är klar. Väldigt grym!

När den är upplagt på internet kan jag länka, men just nu har jag den bara på DVD. En trettiofem minuters lång gangsterrulle...tihi.

Editation. Lite screenshots!

Detta är dock endast screenshots från två scener av filmen. Den är som sagt trettiofem minuter lång och fullspäckade av action, så den har mycket mer att erbjuda =)

Den verkar cool ;)

Vill gärna se nu :):D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den verkar cool ;)

Vill gärna se nu :):D

Den är stentuff, närmare bestämt =) Soundtracket går inte heller av för hackor.

Gino Paoli - Sara Cosi

The Specials - Ghost Town

Funkfists - System

The Ronettes - Please Mr. Postman

BJ Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head

Hank Williams - Hey Good Lookin'

James Brown - The Payback

Gwen And George McCrae - The Rub

Creedence Clearwater Revival - Proud Mary

Creedence Clearwater Revival - Green River

Eric Clapton - Sunshine Of Your Love

Traveling Wilburys - End Of The Line

Louis Armstrong - St. Louis Blues

Bill Coleman - Believe It

George Strait - All My Ex's Live In Texas

Leonard Cohen - Woke Up This Morning

Screamin' Jay Hawkins - Hong Kong

The Shadows - Apache

Nina Simone - I Put A Spell On You

Gino Paoli - Grazie

...varför det är så pass mycket country är p.g.a. alla dessa munkätandes undercoverpoliser.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den är stentuff, närmare bestämt =) Soundtracket går inte heller av för hackor.

Gino Paoli - Sara Cosi

The Specials - Ghost Town

Funkfists - System

The Ronettes - Please Mr. Postman

BJ Thomas - Raindrops Keep Falling On My Head

Hank Williams - Hey Good Lookin'

James Brown - The Payback

Gwen And George McCrae - The Rub

Creedence Clearwater Revival - Proud Mary

Creedence Clearwater Revival - Green River

Eric Clapton - Sunshine Of Your Love

Traveling Wilburys - End Of The Line

Louis Armstrong - St. Louis Blues

Bill Coleman - Believe It

George Strait - All My Ex's Live In Texas

Leonard Cohen - Woke Up This Morning

Screamin' Jay Hawkins - Hong Kong

The Shadows - Apache

Nina Simone - I Put A Spell On You

Gino Paoli - Grazie

...varför det är så pass mycket country är p.g.a. alla dessa munkätandes undercoverpoliser.

Längtar tills du lägger upp :)

Vart kan man ladda ner ett program som man gör specialeffekter till filmsnuttar man gjort själv??(LADDA NER LAGLIGT MENAR JAG+GRATIS) helst ett enkelt om det finns.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer några lågupplösta skärmdumpar från Drug Dealers 2: The Revenge of Don Calzone. På bilderna där en person armbågar en annan i ansiktet så råkade min kompis träffa på riktigt, jag fick näsblod. :lol:

Jag har även börjat med ett Dvd-fodral. Dessvärre så vet jag inte riktigt om det passar till en gangsterfilm, men kom gärna med andra synpunkter också.

post-22-1118008911_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer några lågupplösta skärmdumpar från Drug Dealers 2: The Revenge of Don Calzone. På bilderna där en person armbågar en annan i ansiktet så råkade min kompis träffa på riktigt, jag fick näsblod. :lol:

Åh, det ser bra ut!

Det äger med riktigt våld i filmer, min vän bitchslapade en tjej rätt rejält under en inspelning. "Silencio!" *smack* "jag trodde att du älskade mig..." "fnys".

Kuuul.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här kommer några lågupplösta skärmdumpar från Drug Dealers 2: The Revenge of Don Calzone. På bilderna där en person armbågar en annan i ansiktet så råkade min kompis träffa på riktigt, jag fick näsblod. :lol:

Jag har även börjat med ett Dvd-fodral. Dessvärre så vet jag inte riktigt om det passar till en gangsterfilm, men kom gärna med andra synpunkter också.

Är framsidan till höger på DVD-fodralet?

Du kan ju alltid skriva lite om handlingen

på baksidan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...