Jump to content

Musik !


Frenzy
 Share

Recommended Posts

Jeans, tshirt och tjocktröja typ... Och converse...Svart hår.. Även ifall jag blev kallad satanist en gång. Vi (som blev kallad satanister) frågade varför... Svaret blev "Ni har ju svart hår" det roliga va att dom va somalier och hade svart hår.. Då sa vi "Men ni har ju svart hår" då sa dom "Nej, jag har brunt och hon har slöja" :rolleyes: .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 56
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det stämmer faktisgt inte... Jag blir kallad punkare mer än hårdrockare... Lyssnar på punk väldigt sällan.

Det beror väll på att alternativ stil (som jag antar att du klär dig i) )oftast förknippas med punk, massan märker inte skillnaden, eller vad man nu ska säga =) Nitar som nitar, eller vad det nu rör sig om för något...

Själv klär jag mig eget, dock inte alternativt. Skjortor, pikétröjor, dubbelt-shirts, aldrig jeans (kommit in i ett mönster som inte går att bryta), utan helt vanliga svarta kavajbyxor av nått' slag och såklart en massa olika skor =)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Musiken har grymt stor betydelse i mitt liv, även dom 7 polarna jag alltid, då snackar vi alltid, dyrkar också musiken som ska ta över världen, HÅRDROCKEN ( :P ) Iallfall så betyder det mycket, skulle gärna ha ett liv inom musikbranschen, spelar bas och så.

Har alltid velat vara bra på att sjunga och spela elgittar :rolleyes::P

Sjunga kan man dock skippa direkt men elgitarr är inte omöjligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...