Jump to content

"Kompliserade sagor"


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Påven hette  "John Paulus II"

Johannes Paulus den Andre.

Hette den förra men han sa inte att den förra påven hadde en hund utan att påven hadde en hund och våran nuvarande påve heter väll Josefh Ratzinger. "Påvenamn: Benedictus den Sextonde.

Hunden han hadde vet jag inte namnet på. Hadde han hund?

Redigerad av Gunde5
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Johannus Paulus den Andre.

Hette den förra men han sa inte att den förra påven hadde en hund utan att påven hadde en hund och våran nuvarande påve heter väll Josefh Ratzinger. "Påvenamn: Benedictus den Sextonde.

Hunden han hadde vet jag inte namnet på. Hadde han hund?

(w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SVARET ÄR ATT PÅVEN INTE HAR EN HUND (w00t)

han kanske har en hamster eller en katt eller en djävul (w00t)

btw, har påven hund frågan.. var det en gåta/luring eller en fråga för att du vill veta? :)

Det var ett påstående,

Påven hade en hund, VAD hette den

Alltså Hundens namn var "VAD"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han skrev "Vad hette den" med ett frågetecken efter. (w00t)

Juste. förklara dig.. fan kommer inte ihåg vem det vad som skrev det från början. chansar lite hej vilt på nått, chansar på , chansar på, åååå

Europén? han visar ju.. WOAH höll på att skriva nått elakt där å så kan man inte hålla på. folk kan bli ledsna. men ajja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna då:

En man skulle ut och gick exakt 1 kilometer söderut. Han beslutade sig därefter att gå exakt 1 kilometer västerut, eftersom han ville få lite variation i vandringen. När han gått exakt 1 kilometer västerut blev han trött och började fundera på om han verkligen skulle orka de 2 kilometerna hem. Han struntade i att gå samma väg hem, och gick istället exakt 1 kilometer norrut. I sin förvåning märkte han att han hade kommit tillbaka där han en gång startade utflykten.

Hur kan det komma sig?

Vet inte om nån svarat men...

Han gick ju först söderut, sen västerut,..öhm...ja, om han gått österut, och sen norrut skulle det ju vara självklart att han kommer till samma ställe han började på...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lakrits?

Jaa. det är ju ett svart godissnöre, så ja antar att det är lakritz. å ja hatar lakeritz ( å så kommer jag in på att jag läkerolliker som ni kan läsa allt om i autist tråden som för övrigt är ganska rolig). hade det varit ett kola strå eller jordgubbsstrå hade jag figuerat the fuck out direkt yao.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaa. det är ju ett svart godissnöre, så ja antar att det är lakritz. å ja hatar lakeritz ( å så kommer jag in på att jag läkerolliker som ni kan läsa allt om i autist tråden som för övrigt är ganska rolig). hade det varit ett kola strå eller jordgubbsstrå hade jag figuerat the fuck out direkt yao.

HAH! Jag sa ju att det var ett godissnöre!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...