Jump to content

"Kompliserade sagor"


aikjonas12
 Share

Recommended Posts

Eftersom ingen svarat framför jag min teori: Den ene killen hade en mp3-spelare på sig. Men det fanns en cdspelare, som inte skulle behövas isf. Nåt sånt eller?

Vi har ju svarat. Det låg en kam i lägenheten och killarna var flintisar! Dock tycker jag att det låter tunt, jag menar, man kan ju spela på kammar med...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 160
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Din teori är alltså att två flintisar köpt en kam för att spela med? :wub:

Ja, nåt fel med det? :( Vad är förrestsen oddsen för att de inte är sinnessjuka? Jag menar, hallå! Två flintisar bor i en lägenhet med en kam! DET skulle jag vilja ha en förklaring på! Jag tror det har med... S/M-sexlekar att göra!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här:

Du är en busschaufför, det kliver på 12 prsoner i stockholm, du åker ner till malmö där går 7 personer av och 5 går på, bussen kör upp till göteborg där går det av 3 personer och går på 11 pesoner, du kör vidare till kiruna där går av 8 personer och går på 10. Hur gammal är chauffören?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här:

Du är en busschaufför, det kliver på 12 prsoner i stockholm, du åker ner till malmö där går 7 personer av och 5 går på, bussen kör upp till göteborg där går det av 3 personer och går på 11 pesoner, du kör vidare till kiruna där går av 8 personer och går på 10. Hur gammal är chauffören?

Hur faaan ska man veta hans ålder? säkert nåt as lätt sätt.. men bah...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här:

Du är en busschaufför, det kliver på 12 prsoner i stockholm, du åker ner till malmö där går 7 personer av och 5 går på, bussen kör upp till göteborg där går det av 3 personer och går på 11 pesoner, du kör vidare till kiruna där går av 8 personer och går på 10. Hur gammal är chauffören?

Det är olika från person till person. För mig är chauffören 13 snart 14...

Edit: För er som inte fattar står det: Du är en busschaufför

Redigerad av xstreem
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här:

Du är en busschaufför, det kliver på 12 prsoner i stockholm, du åker ner till malmö där går 7 personer av och 5 går på, bussen kör upp till göteborg där går det av 3 personer och går på 11 pesoner, du kör vidare till kiruna där går av 8 personer och går på 10. Hur gammal är chauffören?

Beroende på vem som svarar...

I mitt fall - sexton.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

EN KAMERA

Denna gåta då, som är lite mer vettig än lådan:

En man hoppade ut från ett höghus för att ta självmord. Då han föll förbi ett fönster såg han en telefon ringa, han ångrar sig plöttsligt.

Varför ångrade han sig?

FORGET IT

Redigerad av MyStiC
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den här:

Du är en busschaufför, det kliver på 12 prsoner i stockholm, du åker ner till malmö där går 7 personer av och 5 går på, bussen kör upp till göteborg där går det av 3 personer och går på 11 pesoner, du kör vidare till kiruna där går av 8 personer och går på 10. Hur gammal är chauffören?

Har hört den förut, så i mitt fall är busschaufören 16. Snart 17...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man trodde att han blivit blind/döv, men när han såg/hörde telefonen så märkte han att han inte var det, och ångrade sig. Men då var det ju för sent, eftersom han redan hade hoppat. Kanske? >_<

Haha nej, om man tror man är bliand är det ju bara att öppna ögonen om man tro man är döb så är de bara att skrika :lol:

Att han skulle vara med i en porrfilm är rätt!

Näe men svaret är han trodde han var ensam @ jorden

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha nej, om man tror man är bliand är det ju bara att öppna ögonen om man tro man är döb så är de bara att skrika ;)

Att han skulle vara med i en porrfilm är rätt!

Näe men svaret är han trodde han var ensam @ jorden

Han kanske blev tillfälligt döv, men sen kom det tillbaka?

Är man ensam på jorden är ju det dummaste man kan göra att ta livet av sig. Fast det kanske inte finns så mycket annat som är kul att göra...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Han kanske blev tillfälligt döv, men sen kom det tillbaka?

Är man ensam på jorden är ju det dummaste man kan göra att ta livet av sig. Fast det kanske inte finns så mycket annat som är kul att göra...

Varför är det dummt att ta livet av sig? Jo, iofs jävligt kul att dra till area 52 ;) Köra som fan på motorvägar... men till slut då man har gjort allt? Blir nog lite psykiskt störd av att vara ensam

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Denna då:

En man skulle ut och gick exakt 1 kilometer söderut. Han beslutade sig därefter att gå exakt 1 kilometer västerut, eftersom han ville få lite variation i vandringen. När han gått exakt 1 kilometer västerut blev han trött och började fundera på om han verkligen skulle orka de 2 kilometerna hem. Han struntade i att gå samma väg hem, och gick istället exakt 1 kilometer norrut. I sin förvåning märkte han att han hade kommit tillbaka där han en gång startade utflykten.

Hur kan det komma sig?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du håller detta snöre i handen...Hur ska du få den röda ringen att hamna på höger sida? Du får inte släppa snöret och du får inte ta bort ringarna från snöret!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...