Jump to content

Hetaste kärran


Weaper
 Share

Hetaste kärran?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

1. Banshee, en av de härligaste bilarna när det gäller körkontroll, också en ganska härlig form på den.

2. Cheetah, gillar inte styrningen, farten är väll ganska okej men designen e bara nice ice!

3. Hotring racer, farten är underbar, kontroleringen på bilen är okej men den är ganska ful med all jobbig reklam.

4. Infernus, fart, kontroll, design, bilen har allt! (:!!!:)

5. Stinger, en ganska jobbig bil med dens tvära svängar och snigel fart, designen kan man bara älska! (:!!!:)

6. Baggage Handler, p.g.a dens låga hastighet är denna "bilen" riktigt skön i svängarna, designen på bilen är inte mycket att prata om.

7. BF Injection, helt okej bil mitt i stan, men det är ändå gött att susa igenom Washington Beach klockan 01.00 <_<.

8. Sentinel XS, inte särskilt snabb, kontrollen på grunkan e ganska tråkig och formen är trist.

9. Virgo, en sölig bil, men otroligt snygg! Bilens dämpning ger också en enorm körkänsla!

10. Oceanic, tråkigaste bilen på spelet! :(

11.Patriot, fin stor Jepp, härlig kökrkänsla men lite jobbig i hastighet, väldigt bra i polis jakter (enligt mig).

12. Sabre Turbo, den här bilens sjunger bäst på spelet. Man riktigt känner hur man själv sitter i bilen och brummar på som tusan. En ganska snygg bil för övrigt också.

13. Voodoo, min absoluta favorit bil! Tråkig hastighet, jobbig kontroll och ful design. Men bilens höjdpunkt är såklart el hissarna! :lol:

14. Police, går ganska fort men polisbilen har jobbigast körkänsla. Tyvärr har polisbilen sett likadann ut i alla spel sen GTA: 2 B).

15. Mr.Whoopee, denna bilen är bäst att åka under vatten med. *Host* nej allvarligt, ska du sälja "glass" är denna bilen bäst! ;)

Så tycker jag iallafall om de här 15 bilarna, tycker du likadant? :P

/Wea

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1. Sanking: En otroligt härlig, den flyger fram både på sand och asfalt

2. Admiral: Den absolut första bilen jag körde. Den ska ha all heder.

3. Infernus: Otroligt skön bil. Kom ihåg uppdraget "Back Alley Brawl" då Lance kom och körden denna bil, den flög verkligen fram.

4. Banshee: Den här är omöjlig att köra. Men den är så förbannat snabb

5. Bloodring Banger: Denna bil går aldrig sönder, fruktansvärt härlig.

6. Cheetah: Ingen VC utan denna bil.

7. Comet: a.k.a "bilis". Den är så fin... en äkta pimp kör en sådan

8. Deluxo: Back To The Future.

9. Hotring Racer: Snabb som 17. Det gör den makalös.

10. Stinger: Kan man cruisa snyggare än i en sådan.

11. Phoenix: Amerikan Muscle.

12. Sabre Turbo: HP!!!!

13. Sabre: Kluck, kluck, kluck. V8:an är igång. Det borde vara en V8 i en sån här bil.

14. Cuban Hermes: Det kommer eld när man gasar, hahahah

15. Blista Compact: Den är som listrad på vägen.

Vinnare blir Sandking

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den körde väl nästan alla först eftersom man fick börja vid en. :lol:

Jag gissar att de flesta tog Faggion eftersom motorcyklar var något nytt.

Hetaste bilen att cruisa med är utan tvekan Stinger, man känner sig som Sonny Crockett när man kör den. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...