Jump to content

Ny säsong av Family Guy


Funnylin
 Share

Recommended Posts

Skulle bara passa på att informera alla om att den nya säsongen av Family Guy drar igång på Söndag, visserligen i USA, men ändå. Direkt efter den nya säsongen av Family Guy startar Ameridan Dad upp sin första säsong med ett avsnitt betitlat "Threat Levels".

I Family Guy avsnittet "North by north Quahog" drar Peter och Lois ut på en andra smekmånad och råkar av misstag hitta "Passion of the christ 2: Crucify this". Samtidigt tar Brian med lite hjälp av Stewie hand om hushållet hemma i Quahog.

Det innehåller redan klassiska skämt som när Peter övertygar kongressen om ett beslutande om krig, när Peter glömmer bort hur man sitter, eller varför inte Brians "upside down-face".

Har för övrigt äntligen beställt http://www.discshop.se/LIVE/shop/ds_produk...&id=38202&&ref=

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

FG-nörd... -_-

Det är jag fan stolt över! Family Guy håller nästan Monty Python klass på sin humor, och det är det väldigt få serier som gör!

Jag menar inte att humorn liknar varandra, bara att Monty Python är/var extremt jävla jätteroliga och så är även Family Guy. Även piloten av American Dad var jävligt rolig, men vi får se om det kan utveckla sig till en lika bra serie som Family Guy. Gillar varken Klaus eller Roger speciellt mycket, men jag har ju iof bara sett piloten. Gör ett nytt utlåtande efter Söndagens program.

Vad är det för specielt med 350 avsnitt? Det är varken jämt eller nåt annat specielt med det. Hadde vart annorlunda om det vart avsnitt 250, 500, 1000, etc.

Vet inte om det är lika stor hysteri i USA över det hela, kanske bara är ZTV som fått fnatt. Ska kolla upp det...

Edit: "Not to be missed! FOX celebrate The Simpsons 350th episode."

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...