Jump to content

Ny säsong av Family Guy


Funnylin
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

North by North Quahog - S4E01 - @@@@@@@@@@

Mycket bra comeback avsnitt... märktes att skaparna hade kommit med nya effekter speciellt vid scenen när Peter och Louis kör med bilen längs en väg...

Gapskrattade vid trailern av "Passion of The Christ 2"... Chris Tucker, haha! :rolleyes:

Jag tror nog Family Guy är en av tidernas roligaste serie...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

North by North Quahog - S4E01 - @@@@@@@@@@

Mycket bra comeback avsnitt... märktes att skaparna hade kommit med nya effekter speciellt vid scenen när Peter och Louis kör med bilen längs en väg...

Gapskrattade vid trailern av "Passion of The Christ 2"... Chris Tucker, haha! :rolleyes:

Jag tror nog Family Guy är en av tidernas roligaste serie...

Var såg du den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mycket bra comeback avsnitt... märktes att skaparna hade kommit med nya effekter speciellt vid scenen när Peter och Louis kör med bilen längs en väg...

"You can't eat all those hamburgers you silly man you." <_<

Vet någon vilken film flyplansscenen är ifrån? Den när ett flygplan jagar Peter på en åker. Biljakten är ju från "Blues brothers" och hela grejen uppe på Mount Rushmore är från Hitchcocks "North by nortwest".

Edit: Kollade upp det, den var också från "North by nortwest".

-------

Spoilers:

Några favoriter från avsnittet:

Peter: "This is more intense than that time I forgot how to sit down" *Flashback*.

Clerk:"You're Mel Gibson?"

Peter: "Yes I put on a few pounds for my next role, I play Peter Griffen a heroic warrior who defied the English to free England from the English.."

Brian: this whole thing has really turned his life upside-down-face

(Stewie slowly gives the most awkward stare ever)

Lois:Honey, what do you say we christen these new sheets, huh?

Peter: Why Lois Griffin, You naughty girl.

Lois: Hahaha, That's me.

Peter: You dirty hustler...you filthy stinky prostitute.

Lois: Okay I get it.

Peter: You foul venereal diease carrying street walking whore.

Lois: That's enough.

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Några favoriter från avsnittet:

Peter: "This is more intense than that time I forgot how to sit down" *Flashback*.

Clerk:"You're Mel Gibson?"

Peter: "Yes I put on a few pounds for my next role, I play Peter Griffen a heroic warrior who defied the English to free England from the English.."

Brian: this whole thing has really turned his life upside-down-face

(Stewie slowly gives the most awkward stare ever)

Lois:Honey, what do you say we christen these new sheets, huh?

Peter: Why Lois Griffin, You naughty girl.

Lois: Hahaha, That's me.

Peter: You dirty hustler...you filthy stinky prostitute.

Lois: Okay I get it.

Peter: You foul venereal diease carrying street walking whore.

Lois: That's enough.

<_<

Hehe, ja! Stewies min i Tucker-huset... :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eftersom vårt z-tv bara funkar ibland har jag bara lyckats se nåra stycken avsnitt av family guy, och jag måste säjja att det rullar stenhårt!11 så jävla ägande.

såg nått avsnitt när Peter skulle hitta nån jävla biljett i en ölflaska. sen kom han te nått jävla place där dom producerar ölen. skönast avsnitt.

-Dont i atleast get a whomba doompa song?

- whompa dompa dopidi..

Spark.

hiiiiii aaaaaaaaaah.

så jäla kul när han rammlar mot en trottoar och sitter i typ 5 min å andas in tungt å aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa när han andas ut.

en annan kul grej ajg såg var när ungen (stewei) vaknade upp i sin säng å de låg en ful jävla äckelbebis brevid.

- Oh god, we didnt do it did we?

så jävla klockrent <_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

http://www.familyguy.com/

Där finns massa roliga clip! :P

Haha fan vad uselt "Family Guy Live" var. Seth Green's och Mila Kunis konversation i början. ;P

På Coming soon står det nått om "Up late with Stewie and Brian", "It's only the hottest friggin' late night talk show ever!" ska bli intressant och se vad dom hittar på där. :P

btw: Kolla in filmklippen i "Las Vegas Live", Stewie - Sexy Party. :lol:

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg nyss senaste avsnittet av American Dad, "Threat Levels". Nja, det var ju inte något vidare direkt. AD har inga sköna karaktärer, ganska lama skämt och är överhuvudtaget inte i närheten av Family Guy på något sätt. Jag kommer ändå fortsätta titta på AD, det är ju ändå en MacFarlane skapelse, så den kan ju faktiskt bli bättre. Men jag hoppas dom satsar all kraft på Family Guy, det är överdrivet mycket roligare och förhoppningsvis kommer det så förbli.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag har tyvärr aldrig sett Family Guy. Är det bra? liknar det simpson mycket eller är det mer åt south park hållet?

Ja Family Guy är det bästa som för tillfället visas på TV. Förutom att Peter Griffin är en Homer Simpsons rip-off är det inte så värst mycket likheter. Skämten är inte alls speciellt lika vare sig South Park eller Simpsons. Men det liknar Simpons mer än det liknar South Park iaf.

Edit: Du kan se en del klipp här.

Edit2: Titta på klippet från avsnittet "Running Mates".

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...