Jump to content

Skönaste du vet?


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag har kommit på det !

Att vara så jävla förbannad som man skakar i hela kroppen och inte kan kontrolera sig själv ! och bara slå isönder allt man kommer åt, eller är det något fel på mig ? ;)

Jag försöker kontrolera mig men kan inte ! som en gång när jag hade köpt en webcam så blev jag sktisur på min syrra så jag tog den och lyckades ställa tillbakane den. Men sen direkt efter var det något som drev mig till att ta den och slå allt vad jag kan i golvet :) vet inte.... Kanske därför min mamma vill att jag ska gå i terapi för mina aggressioner?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har kommit på det !

Att vara så jävla förbannad som man skakar i hela kroppen och inte kan kontrolera sig själv ! och bara slå isönder allt man kommer åt, eller är det något fel på mig ? :)

Jag försöker kontrolera mig men kan inte ! som en gång när jag hade köpt en webcam så blev jag sktisur på min syrra så jag tog den och lyckades ställa tillbakane den. Men sen direkt efter var det något som drev mig till att ta den och slå allt vad jag kan i golvet :P vet inte.... Kanske därför min mamma vill att jag ska gå i terapi för mina aggressioner?

Haha.. Det ÄR Normalt.. (iaf för mig... ;) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ibland kan jag inte fatta hur folk kan få sådana aggrevasiv kickar( ;) )

Jag har så lite aggresivatet i kroppen så jag har aldrig slagit en människa i hela mitt liv ( :D ) DET ÄR SANT.

När jag ska slå dom så känns det så onödigt...

jag tycker mycket är skönt :P:):D

Men är det skönt att banka skiten ur en som förtjänar det?

'

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...