Jump to content

Skönaste du vet?


Cortez
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 141
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Kom på en sak. Alla ni som inte har nämnt sex. Ta det ni sa och addera med sex. Vilken jääävla kombination!! ^_^  :rolleyes:

@StellHell: du värkar vara lite besatt av sex :P . äre någonting som du vill berätta för mr. gurfi? :wub:

det skönaste? hmm. vet inte, kanske ta en öl eller päroncider och spela lite Zelda eller max payne ;) .

eller kanske gå ner till videobutiken och hyra en het p-rulle, smörja in hela sin kropp med matolja och go busy ;P;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är jag inte särskilt jätteförtjust i att bajsa; visst, det är en väldigt tillfredställande och bekväm känsla att släppa ut en storing, men att sitta där med t.ex en Kalle Anka och slappna av har jag svårt för, jag får alltid sådan verk i vaderna! Det är inte heller lätt att få till en bra position...

Iallafall - sitta om natten och lyssna på lugn elektropop med suddiga pling-plonggitarrer och tysta viskningar (elektroindiepop, dvs) och disskutera filosofi och döden på MSN med en kopp te bredvid och sömn i ögonen är alltid lika trevligt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Själv är jag inte särskilt jätteförtjust i att bajsa; visst, det är en väldigt tillfredställande och bekväm känsla att släppa ut en storing, men att sitta där med t.ex en Kalle Anka och slappna av har jag svårt för, jag får alltid sådan verk i vaderna! Det är inte heller lätt att få till en bra position...

Iallafall - sitta om natten och lyssna på lugn elektropop med suddiga pling-plonggitarrer och tysta viskningar (elektroindiepop, dvs) och disskutera filosofi och döden på MSN med en kopp te bredvid och sömn i ögonen är alltid lika trevligt...

Vad poetisk du är.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...