Jump to content

*PRAO*


NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Praoade på Sibylla när jag var 14 år..

20-17_417626_0.gif

Men då borde väl du bo nånstans runt Hallsberg?

Skikorka: Vem vet, dom kanske gav dig en spruta, sen kanske dom satte på dig! :(

Jag praoade iaf på Ica, NV Teknik, Som skogsvaktare, å till sist på Skyllbergs bruk.

Skyllbergs bruk och NV-Teknik var nog bäst!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmm, på Connex :"> Det var iofs rätt roligt åka runt i hytten två dagar o sitta o snacka HL2 och lite andra spel som skulle släppas med föraren, sen va ja på trafikledningen en dag o råkade släcka tunnelbelysningen när de va folk där nere o jobbade :( , sen plockade ja metro tidningar i skarpnäck (de va faktiskt roligare änd det låter) sen en dag va ja nere i Hammarby hallen o kollade runt o fick kör runt lite fram o tebax med ett tomt tåg (fett kul ;) )

edit: Glömde skriva att jag "fixade" ett 20min stopp i trafiken mitt i eftermiddags rusningen mellan slussen o gamlastan, råkade luta mig mot nödbromsen :">

Redigerad av HemuleN
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har praoat på City Hallen (livsmedelsaffär) rätt trist.

Sen har jag varit på Försvarsmakten och praoat, det var skitkul!

Sist var jag och en kompis och praoade på ett sjukhus, på nån pensionärsavdelning. Det enda jag fick göra var att fika och diska. Min kompis fick till och med vara med och köra upp en katet (pisseslang) i penisen på en rövgammal gubbe! :blink: Han höll på att spy :) Men att köra rullstol i källaren var kul iaf >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På mellanstadiet praoade jag på min faders jobb(bilmekaniker)

minns inte 7:an

i 8:an va det 1 vecka på ett dagis (aschill :blink: ) och en vekca i en etta-klass

och i 9:an var det bäst, jag var,tro det eller ej...

:P Filmrecencent!!! :P

såg en film om dan som jag fick till en filmrecencent i vänersborgs posten som min käcke far känner

fick se några gratisfilmer på bio, men de flesta dagarna var jag hemma på soffan å kolla på film :)>_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På mellanstadiet praoade jag på min faders jobb(bilmekaniker)

minns inte 7:an

i 8:an va det 1 vecka på ett dagis (aschill :blink: ) och en vekca i en etta-klass

och i 9:an var det bäst, jag var,tro det eller ej...

:P Filmrecencent!!! :P

såg en film om dan som jag fick till en filmrecencent i vänersborgs posten som min käcke far känner

fick se några gratisfilmer på bio, men de flesta dagarna var jag hemma på soffan å kolla på film :)>_<

Varför ska vi inte tro dig? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...