Jump to content

Utvecklingssamtal


NiKe-eKiN
 Share

Recommended Posts

Jag tycker inte det är dåligt med utveckligsamtal. Visst det är jobbigt och så, men det är bra att veta hur man ligger som nån annnan sa.

På våran skola får man innan utvecklingssamtalen skriva i ett eget omdömme för varje ämne och skriva sina starka och svaga sidor. Sen går man igenom alla dom papprena på samtalet och man vet vad man ska bättre sig på och så.

Så gör vi oxxå

Men utvecklingssamtalet är inte så farligt mest jobbigt att sitta där och prata med en lärare i 30 minuter ;)

Tur att man inte är en sån som auger på allt :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vi får sånna pilar :'(

Gissar på att mina kommer vara duktigt dåliga i år....

Men fyfan vad det ska bli skönt i 8an när man får betyg....

Om du längtar efter åttan kan jag ge dig ett råd. Njut av sjuan så länge den varar, åttan är den hemskaste årskurs jag någonsin gått i. Prov varje vecka typ.

Var glad att du slipper betyg, det är ett rent helvete.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ditt inlägg bör börja med en stor bokstav. Rätta till detta.

vi kommer ha vår första i gymnasiet snart. våran lärare är schysst men otroligt sträng!

kommer väl bli typ:

-"varför gick du inte på gympan förut?"

-"dåliga tider! men det är roligt nu!"

-"det skulle du tänkt på innan! om du inte får godkänt i idrott blir det inget körkort, bla, bla, bla och mera bla....."

ungefär ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Längtar du efter betyg? Hahaha. Vi får väl se vad du säger efter du börjat få det. =)

Ja för med dem jävla pilarna så Tar dom efter hur man jobbar/sköter sig på lektionen också.... Skitbra att alla min sånna är snett neråt eller neråt. Om jag inte gör något på lektionerna i 8an men skriver Mvg på t.ex alla matteprov så måste läraren ge mig mvg i betyg ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att föräldrarna ska få reda på om du är ett geni eller ett pucko... Eftersom att man själv kanske förskönar sanningen ibland...

Wo0rd..Och så får dom veta allt skit man gjort.

Jag brukar kunna förhindra att dom går på skiten ibland.

Då får man sitta ensam istället.Då är det bara säga att man ångrar sig så mycket för allt man har gjort och sen får man gå!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lol. Kommer ihåg den tiden. I hela 9:an gjorde jag totalt ungefär 10-20 tal, och ingen sa något...helt jävla otroligt. Ung och dum...ung och dum...

(btw: Tror inte jag gjorde en endaste mattläxa i hela nian heller...)

Hehe,duktigt :P

men jag ska inte säga någt, har inte börjat 8:an än :huh:

Edit: härligt slapp ny sida :rolleyes:

Redigerad av T-Ryder
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...