Jump to content

Tycker du den nya glassen är...


Ceone
 Share

Tycker du den nya gb glassen är rasistisk?  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote ja..

den e så jääävla rasistisk asså.. det e ju heeelt klart att gb-clownen som själv är MJ-vit i ansiktet hatar svarta å gör därför en glass där man äter upp allt som e svart..

nämen seriöst, det är så irriterande med folk som hittar på saker och klagar bara för att få uppmärksamhet..

(seriös vote: nej)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 130
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Stig Wallin är ordförande för Centrum mot Rasism. Han reagerade direkt då han såg kampanjaffischerna på tisdagseftermiddagen.

  – Jag läste dem som "Nigger + lakrits = sant". Det var omöjligt att inte se det som en anspelning på rasism, säger han till aftonbladet.se.

MEN VA FAN!!

Det är ju jävla kuk Stig Wallin som behöver gå till en optiker ju!!! Det var ju han som läste fel ,att det stog "nigger" istället för "nogger"!! :)

JAG ska döda han!! Och dessutom,,nogger namnet kommer ju knappast ifrån ordet nigger! utan typ nougat!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, han tycker alltså att namnet på glassen anspelar på rasism för att stavningen liknar ordet nigger. Vad blir nästa korkade påhitt? Att förbjuda kaffe latte för att det kan tolkas som kaffe blatte?

Det enda jag kan konstatera efter att ha läst artikeln är att den där Stig Wallin borde lära sig läsa istället för att anmäla företag på löjliga grunder. Men med tanke på hur barnsligt det här faktiskt är kan man ju nästan tro att snubben inte gått ut skolan än. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...