Jump to content

Din drömkvinna


darkjak
 Share

Recommended Posts

Alla som säger "Bruden i min klass!!111", det betyder tydligen att ni vill ha henne, men ni är inte ihop. Och hur kan hon då ha den drömpersonligheten som är inbyggd i en drömkvinna? Jag tar hellre en lite mindre finare som är skön att snacka med istället för nån supersnygg som det inte går att prata med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg
En tjej i min klass hon är bara för snygg

brunt hår

ganska lång

ha min dåliga humor

och älska mig över allt annat som jag gör med henne

...och hon är fortfaranda bara "en tjej i min klass".

En tjej som jag tycker är intressant oavsett vad hon gör, snygg (inkluderat allt vad ni sexfixerade innan rabblar upp, snygg bak, snygga bröst, sexig röst osv) men mer specifikt, som t.ex hud/hur/ögon-färg spelar egentligen ingen roll.

Det finns en frisyr som jag tycker är hur snygg som helst!! Den vill jag att hon ska ha, och om hon nu har den så ska håret gärna vara svart...

Allmänbildad, bra musiksmak (min definition vilket är lite blandat), älskvärd, snäll och bra filmsmak...personligheten är ju egentligen viktigast.

Men visst, om man får skapa sin drömtjej så är det klart att man tänker på utseendet.

Editation.

Cortez - bara för att man inte är ihop med tjejen i fråga behöver det inte betyda att hon inte är ens drömtjej eller att hon är dum i huvudet...det kan ju vara att hon är "all that" som man vill ha men det har bara inte blivit något för whatever reasons...

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Editation.

Cortez - bara för att man inte är ihop med tjejen i fråga behöver det inte betyda att hon inte är ens drömtjej eller att hon är dum i huvudet...det kan ju vara att hon är "all that" som man vill ha men det har bara inte blivit något för whatever reasons...

Mjo, jag vet redan nu en anledning. För killen är för blyg för att berätta för henne att han är kär i henne. Visst, det finns anledningar. Men min teori kan stämma den med.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.70 lång

Nja, är väl en 1.90, men det går väl?

60 kg
Ja, ungefär. =)

Blond (men alla hårfärger går bra), gärna lång uppsatt hår!

Jag är blond, kan sätta upp håret ifall du vill. :D

Söt
Jag är supersöt.

Smal, men absolut inte "trådsmal", gärna lite magmuskler...

Smal, och magmuskler.

Jag är visserligen kille, men du får vara lite öppen.

Så, när ska vi dejta? -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...