Jump to content

Din drömkvinna


darkjak
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Jag vill klargöra en sak: här handlar det inte om vad du prioriterar, utan om hur din drömtjej är I VARTENDA AVSEENDE!

Så inget mer "jag skiter i hur hon ser ut, för personligheten är viktigare", utan beskriv BÅDE utseende o personlighet!

Min drömtjej e långhårig (färg spelar ingen roll, alla har sin charm). Hon ska va smal, o kanske ha magmuskler. Häcken ska va lagom bred, o brösten ska va fasta (alla storlekar har sin charm). Hon ska, så klart va trevlig, ha humor och ha högre IQ än en fiskpinne. Sen vore de kul om hon skulle va motorfantast som jag, och va någorlunda kåt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag är visserligen kille, men du får vara lite öppen.

Så, när ska vi dejta? :)

Jaha, ja okey då...

På fredag kanske... :)

Hmm, 170 cm och väger 60 kilo...? En tjej?

Ja, om hon ska ju inte vara trådsmal, gärna lite muskler som sagt... :D

Eller menade du att det är lite :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min drömkvinna:

Okej, jag har två olika:

1.

Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

2.

Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min drömkvinna:

Okej, jag har två olika:

1.

Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

2.

Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

Bra smak!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag stör mig på den här topicen... Jag kan inte beskriva hur min drömkvinna ska se ut, alla snygga är snygga på olika sett. Men kurvor har jag inget emot...

Fast såhär ytlig är man oftast bara i tonåren, när man blir äldre spelar oftast personligheten än ännu större roll.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hårdrocks brud... Svart eller mångfärgat hår, Gärna piearcings (stavning?), Lyssnar metal, klär sig inte som en fjortis, Inga uberbröst, Lagom cp, Bra humor.

Så ska hon fan lyssna på Hammerfall eller Iron Maiden annars blir det fan inget lull-lull...

Samma här :huh:

inget jävla fjortissmink! vitmsinkat ansikte me svart läppstift åsvart crap runt ögonen :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En Tjej i min klass... Allt förutom att hon inte gillar mig.. Eller så är hon blyg :rolleyes:

Hon kollar ju rätt mkt på mig o så... Sedan så frågar hon om jag är med på fotboll, bara gå runt... Hon kollar på när jag spelar fotboll.... Vad tror ni? Blyg ?

Hon är antagligen blyg. Du får hjälpa henne lite genom att prata med henne och så :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Min drömkvinna:

Okej, jag har två olika:

1.

Blont, lite "risigt" hår, lite mullig, "normalstora" bröst, ganska kort, blåa ögon.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

2.

Svart/brunt hår. Stora bruna ögon, halvsmal.

Rolig, snäll, lyssnar inte på techno. Är inte blyg.

Är inte du en tjej :rolleyes:

hrm.. nu ska jag inte bärja få en massa fantasier i huvudet :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...