Jump to content

Är de dumma?


Webbstudio
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 67
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Då vet man bara Svenska språket inget om Sverige i helhet..

Men dem vet säker mer än vad jag vet om Sverige. Vet bara att kungen heter typ Carl den XXX Adolf? eller? Vet inte så mycket om Sverge eftersom att jag är ointresserad av Histroria.

Om du är intreserad så heter han Carl den XVI (16) Gustav.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Anledningen till Conan O'Bryan (eller va namnet nu e) har den skylten så e för att han vill reta upp folk i alla länder i världen. (han håller på att gå igenom alla länder i bokstavsordning. eller om han e färdig nu, de vet jag inte)

Varför? jo, för han vill få reda på hur många länder som egentligen ser hans programm. han/de hoppas på att få "hat"brev från folk från länder som ser hans program. thats the story ppl ;)

jag kan dock inte svara på varför de har finlands flagga bakom... :ph34r:

Redigerad av PsychoSweden
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De dumma finskarna. ;)

Finnarna.

De försöker "äga" Sverige. Men vad det egentligen gör är att skämma ut sig själva och även äga sig själva.
Vad har finnarna med den bilden att göra överhuvudtaget?

Ehm. "Sucks"? - Vad är det för ord?

Ett Engelskt ord som betyder att något suger!

Det är inget ord. Det de vill säga men är för dumma att kunna säga är ordet "suck".
Eller inte.

Seriöst? Kan det bli mer "lol"?

Den här tråden kvalificerar sig gott och väl som årets lol.

Jag vill vill starta en stor debatt om det här.

Vad ska den inrikta sig på? Att du inte kan ta skämt eller att du tror att Conan är finne?

:ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jojo. men eftersom han själv har sagt i tv att de skulle ta de i bokstavsordning... Finland - Sverige hmmm. nja.... men men...

Men herregud. Han hade redan sagt något negativt om Finland, och efter det fick han en massa brev från finnarna så han hade ångest (typ), så han skulle be om förlåtelse. Föör att göra det på bäst sätt tog han upp en skylt där det stod "Sweden Sucks"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men herregud. Han hade redan sagt något negativt om Finland, och efter det fick han en massa brev från finnarna så han hade ångest (typ), så han skulle be om förlåtelse. Föör att göra det på bäst sätt tog han upp en skylt där det stod "Sweden Sucks"

De e mkt möjligt. jag berätta bara de jag vet. har bara sett ett avsnitt :ph34r: o då dissa han några länder på G.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Asså den bilden med conan. han fick för sej att snacka lite skit om alla land i världen typ., vet inte om det var det allt handlar om, men han har gjort det iaf

Det var för att han skulle få veta vilka länder som tittade på honom, på skoj då förstås, men det med den bilden var inte från det programet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

plus att jag tror knappast att Conan skulle görs sådär... Säkert fajke    :ph34r:

Så skulle väl Conan visst göra. Han förolämpar ju länder i bokstavsordning för att se vilka som ser hans program. Om just det där är fejk eller inte vet jag inte.

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...